Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gekvanfleur schreef:ging bij ons trouwens waardeloos met politie..kwamen zes uur na de melding, namen aangifte op, vetrokken, en de dg erna wilde ze ineens sporenonderzoek doen. Ja, had dat ff gezegd, nu was alles al weg.
gohya schreef:gekvanfleur schreef:ging bij ons trouwens waardeloos met politie..kwamen zes uur na de melding, namen aangifte op, vetrokken, en de dg erna wilde ze ineens sporenonderzoek doen. Ja, had dat ff gezegd, nu was alles al weg.
Hier gaat het altijd waardeloos.Toen ik aangifte ging doen [op verzoek van een agent] voor mishandeling,vroegen waarom ik aangifte wilde doen.Ik zei toen dat een agent me zei dat ik het moest doen.Ow oke,maar wat wil je dat we er aan doen dan? uh miss. ook eens langs dat weiland rijden als je tóch aan het rond rijden bent? uiteindelijk wilde ze de aangifte opnemen.
Nee politie hier is niet serieus vind ik w.b.t. dieren mishandeling.
gohya schreef:Thnx. voor de link,die heb ik echt nog nooit gezien bij de Blokker.
jumerenik schreef:Elise_0o schreef:Luiwagen?
Staat wel bij exclusief steel.
Ja klopt maar alleen de foto bewijst dat er dus ook een steel is. Mischien verkoopt de blolker dit niet, maar wel de winker bij de verdachte om de hoek