Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Focussed schreef:purkie schreef:Hallo! Er zijn genoeg fotos van Totolas met Mathias Rath te vinden.
Fijn dat ze weer meedoen in Kapellen, succes!
Echter mogen niet zomaar alle foto's gebruikt worden aangezien er op een foto auteursrecht rust. Ik heb gezocht, maar kon geen foto vinden met Matthias die vrij was om te gebruiken. Dus moest ik wel een gebruiken met Edward. Mocht je zelf een foto hebben van Matthias en Totilas die rechtenvrij is dan mag je hem natuurlijk altijd insturen, dan plaats ik die erbij
en ik zie dat er nu een hele mooie foto van Matthias & Totilas bij staat antje_vip schreef:Urielle schreef:Zal mijn camera meepakkenAls ie het aankan, hij flipt nogal eens op te lange videobeelden en die proeven duren zo lang
"Ik weiger Totilas met MAR als ruiter te filmen!" Floep camera op zwart
bliver schreef:want?? het is gewoon een hartwerkende jongen die hartstikke goed kan rijden alleen niet zo goed als edward. Beetje kinderachtige opmerking
Ze hebben zichzelf destijds voor lul gezet, daar kan ik toch niks aan doen
Als ze zich bescheidener hadden opgesteld waren er nu vast geen hilarische topics over Totilas antje_vip schreef:Wat ben jij humorloosZe hebben zichzelf destijds voor banketstaaf gezet, daar kan ik toch niks aan doen
Als ze zich bescheidener hadden opgesteld waren er nu vast geen hilarische topics over Totilas
bliver schreef:Urielle schreef:Zal mijn camera meepakkenAls ie het aankan, hij flipt nogal eens op te lange videobeelden en die proeven duren zo lang
want?? het is gewoon een hartwerkende jongen die hartstikke goed kan rijden alleen niet zo goed als edward. Beetje kinderachtige opmerking
R12312 schreef:antje_vip schreef:Wat ben jij humorloosZe hebben zichzelf destijds voor banketstaaf gezet, daar kan ik toch niks aan doen
Als ze zich bescheidener hadden opgesteld waren er nu vast geen hilarische topics over Totilas
Het is maar met welke bril je het leest. Ik las destijds dat ze het gingen proberen en graag wilden bereiken. Maar niet dat ze het wel ff gingen doen.
OVerigens, vandaag staat in de paardenkrant een interview met Sharbatly over Tobalio. Daar hoor ik niemand over
bliver schreef:Urielle schreef:Zal mijn camera meepakkenAls ie het aankan, hij flipt nogal eens op te lange videobeelden en die proeven duren zo lang
want?? het is gewoon een hartwerkende jongen die hartstikke goed kan rijden alleen niet zo goed als edward. Beetje kinderachtige opmerking
Pacific schreef:Wat mij betreft is het overduidelijk dat dit een grapje was omdat de camera van Urielle niet altijd mee wil werken. Volgens mij is het niet zo serieus bedoeld als jij het opvat

Gini schreef:Uiteraard koop je geen wereldrecordpaard om dan te zeggen dat je er B-proefjes mee gaat rijden. Dus dat de verwachtingen ook bij Rath hoog waren, dat lijkt me logisch. En dat ze dus hoge doelen wilde behalen lijkt me alleen maar logisch. Maar dit is gewoon iets, iets Nederlands. Rath kan het gewoon niet meer goed doen. Wat die zegt, wat die doet, Rath is slecht.
Had die Totilas gekocht en niets gezegd, geen verwachtingen geuit, geen doelen vastgesteld, dan zou het ook niet goed geweest zijn, want waar is dan de ambitie?
FriesWytske schreef:Gini schreef:Uiteraard koop je geen wereldrecordpaard om dan te zeggen dat je er B-proefjes mee gaat rijden. Dus dat de verwachtingen ook bij Rath hoog waren, dat lijkt me logisch. En dat ze dus hoge doelen wilde behalen lijkt me alleen maar logisch. Maar dit is gewoon iets, iets Nederlands. Rath kan het gewoon niet meer goed doen. Wat die zegt, wat die doet, Rath is slecht.
Had die Totilas gekocht en niets gezegd, geen verwachtingen geuit, geen doelen vastgesteld, dan zou het ook niet goed geweest zijn, want waar is dan de ambitie?
Volgens mij was het gewoon doordat ze zelf zeiden dat ze de scores van Totilas en Edward wel even gingen evenaren of zelfs hoger scoren als hun.
FriesWytske schreef:Gini schreef:Uiteraard koop je geen wereldrecordpaard om dan te zeggen dat je er B-proefjes mee gaat rijden. Dus dat de verwachtingen ook bij Rath hoog waren, dat lijkt me logisch. En dat ze dus hoge doelen wilde behalen lijkt me alleen maar logisch. Maar dit is gewoon iets, iets Nederlands. Rath kan het gewoon niet meer goed doen. Wat die zegt, wat die doet, Rath is slecht.
Volgens mij was het gewoon doordat ze zelf zeiden dat ze de scores van Totilas en Edward wel even gingen evenaren of zelfs hoger scoren als hun.