Totilas maakt rentree in Kapellen *update: video*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 16:08

Weet iemand tot hoelaat het duurt?

Wil er effe langs als de kids uit school zijn. Maar dan moet het nog wel zin hebben

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 16:31

russel schreef:
Het ultieme bewijs dat een paard als een vulpen is...gaat staan naar je hand....na jaren gebruik leen je je vulpen uit en de punt breekt..

Moraal van het verhaal? Paarden zijn geen fietsen.. :D

Paarden zijn vulpennen :j

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 16:31

Focussed schreef:
purkie schreef:
Hallo! Er zijn genoeg fotos van Totolas met Mathias Rath te vinden.
Fijn dat ze weer meedoen in Kapellen, succes!

Echter mogen niet zomaar alle foto's gebruikt worden aangezien er op een foto auteursrecht rust. Ik heb gezocht, maar kon geen foto vinden met Matthias die vrij was om te gebruiken. Dus moest ik wel een gebruiken met Edward. Mocht je zelf een foto hebben van Matthias en Totilas die rechtenvrij is dan mag je hem natuurlijk altijd insturen, dan plaats ik die erbij +:)+

ik snap je keuze nu wel maar ik had zelf deze foto niet geplaatst bij dit topic. ;) en ik zie dat er nu een hele mooie foto van Matthias & Totilas bij staat +:)+

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 16:35

Urielle schreef:
Zal mijn camera meepakken :P Als ie het aankan, hij flipt nogal eens op te lange videobeelden en die proeven duren zo lang ;)

:') "Ik weiger Totilas met MAR als ruiter te filmen!" Floep camera op zwart

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 16:38

antje_vip schreef:
Urielle schreef:
Zal mijn camera meepakken :P Als ie het aankan, hij flipt nogal eens op te lange videobeelden en die proeven duren zo lang ;)

want?? het is gewoon een hartwerkende jongen die hartstikke goed kan rijden alleen niet zo goed als edward. Beetje kinderachtige opmerking

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Totilas maakt rentree in Kapellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 16:44

Wel geestig dit soort topic's altijd. Wij mochten willen dat we een paard zo rond konden sturen als MAR.

Ik wens ze héél erg veel succes en ik hoop dat ze een schitterend percentage gaan scoren!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 16:46

bliver schreef:
want?? het is gewoon een hartwerkende jongen die hartstikke goed kan rijden alleen niet zo goed als edward. Beetje kinderachtige opmerking

Wat ben jij humorloos :\ Ze hebben zichzelf destijds voor lul gezet, daar kan ik toch niks aan doen O:) Als ze zich bescheidener hadden opgesteld waren er nu vast geen hilarische topics over Totilas

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 17:00

antje_vip schreef:
Wat ben jij humorloos :\ Ze hebben zichzelf destijds voor banketstaaf gezet, daar kan ik toch niks aan doen O:) Als ze zich bescheidener hadden opgesteld waren er nu vast geen hilarische topics over Totilas

Het is maar met welke bril je het leest. Ik las destijds dat ze het gingen proberen en graag wilden bereiken. Maar niet dat ze het wel ff gingen doen.

OVerigens, vandaag staat in de paardenkrant een interview met Sharbatly over Tobalio. Daar hoor ik niemand over :D

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 17:15

bliver schreef:
Urielle schreef:

Wat mij betreft is het overduidelijk dat dit een grapje was omdat de camera van Urielle niet altijd mee wil werken. Volgens mij is het niet zo serieus bedoeld als jij het opvat :)

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 17:20

R12312 schreef:
antje_vip schreef:
Wat ben jij humorloos :\ Ze hebben zichzelf destijds voor banketstaaf gezet, daar kan ik toch niks aan doen O:) Als ze zich bescheidener hadden opgesteld waren er nu vast geen hilarische topics over Totilas

Het is maar met welke bril je het leest. Ik las destijds dat ze het gingen proberen en graag wilden bereiken. Maar niet dat ze het wel ff gingen doen.

OVerigens, vandaag staat in de paardenkrant een interview met Sharbatly over Tobalio. Daar hoor ik niemand over :D

Precies. Ze waren zelf wel bescheiden maar die jongen werd door iedereen mega kritisch bekeken. Het was een stuk minder dan met edward maar dat is gewoon logisch. Achteraf gezien had hij zelf langer door moeten trainen voor hij de ring in ging.

Ik heb geen paardenkrant, wat zegt ie over Tobalio?? ik weet wel dat ie gewonnen heeft van het weekend

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 17:54

bliver schreef:
Urielle schreef:

Pacific schreef:
Wat mij betreft is het overduidelijk dat dit een grapje was omdat de camera van Urielle niet altijd mee wil werken. Volgens mij is het niet zo serieus bedoeld als jij het opvat :)

Zo las ik hem ook. Ik ben niet uitgesproken pro- of anti-Rath, maar hier moest ik toch wel even om lachen. :=

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 18:22

@ bliver, dan hebben wij een ander interpretatie van bescheidenheid.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 18:27

Uiteraard koop je geen wereldrecordpaard om dan te zeggen dat je er B-proefjes mee gaat rijden. Dus dat de verwachtingen ook bij Rath hoog waren, dat lijkt me logisch. En dat ze dus hoge doelen wilde behalen lijkt me alleen maar logisch. Maar dit is gewoon iets, iets Nederlands. Rath kan het gewoon niet meer goed doen. Wat die zegt, wat die doet, Rath is slecht.
Had die Totilas gekocht en niets gezegd, geen verwachtingen geuit, geen doelen vastgesteld, dan zou het ook niet goed geweest zijn, want waar is dan de ambitie?

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 18:30

Gini schreef:
Uiteraard koop je geen wereldrecordpaard om dan te zeggen dat je er B-proefjes mee gaat rijden. Dus dat de verwachtingen ook bij Rath hoog waren, dat lijkt me logisch. En dat ze dus hoge doelen wilde behalen lijkt me alleen maar logisch. Maar dit is gewoon iets, iets Nederlands. Rath kan het gewoon niet meer goed doen. Wat die zegt, wat die doet, Rath is slecht.
Had die Totilas gekocht en niets gezegd, geen verwachtingen geuit, geen doelen vastgesteld, dan zou het ook niet goed geweest zijn, want waar is dan de ambitie?

Volgens mij was het gewoon doordat ze zelf zeiden dat ze de scores van Totilas en Edward wel even gingen evenaren of zelfs hoger scoren als hun.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 18:31

Yes, wij zijn er ook bij!
Misschien kan ik het wel filmen! Maar wij gaan eigenlijk niet voor Totilas maar voor de Young riders en de Junioren. Dus kur op muziek is zondag toch, hopelijk is hij door en kan ik die wel filmen! ;)

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 18:36

FriesWytske schreef:
Gini schreef:

Volgens mij was het gewoon doordat ze zelf zeiden dat ze de scores van Totilas en Edward wel even gingen evenaren of zelfs hoger scoren als hun.

dat heeft rath zelf niet gezegd hoor, dat is er van gemaakt.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 18:43

Inderdaad, is het een quote uit een krantenartikel, dan kan je er van op aan dat er een flinke scheut journalistiek overheen gegoten is. :D

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 18:58

ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen. :j :j *\o/* *\o/* *\o/*

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 19:35

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 19:37

Die arme jongen is al weer platgebrand al voor hij moet starten.. :(:)

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 19:39

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 19:51

Om 14:12:00 zullen we Totilas weer in de ring zien!
http://www.kapellen-horse-events.com/us ... -22-05.pdf

Ik hoop idd ook nog eens op de titanenstrijd Valegro vs. Totilas. Het liefst voor de gelegenheid 1x onder het zadel van Edward, aangezien Edward ook wel een beetje concurrent voor Dujardin is met z'n andere paarden :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 20:32

FriesWytske schreef:
Gini schreef:

Behalve dat ze dat nooit gezegd hebben. Ze hebben gezegd verder te willen gaan waar Gal gestopt is. Lijkt me logisch dat dat je doel is als je zo'n paard gaat rijden.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 20:45

russel schreef:

sneu eigelijk.... ;(

xRodrigro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 20:55

russel schreef:

dacht net hetzelfde.. :(:)