Murthul schreef:Je moet op start klikkenEeejjj murthie heeft de slimste opmerking van de dag al te pakken!!
Ladybird schreef:Murthul schreef:Je moet op start klikkenEeejjj murthie heeft de slimste opmerking van de dag al te pakken!!
Ladybird schreef:Murthul schreef:Je moet op start klikkenEeejjj murthie heeft de slimste opmerking van de dag al te pakken!! Toch werkt ie niet op mn mobiel Later op die van mn vriendin proberen
Ik gok dat het inderdaad op mobiel niet werkt. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.Niet te hard gooien hoor..
Muurp schreef:Ik gok dat het inderdaad op mobiel niet werkt. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.Niet te hard gooien hoor.. Oja????? Ojaaa????Beter bukken jij!!!!Komt ie....
Muurp schreef:Ik gok dat het inderdaad op mobiel niet werkt. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.Niet te hard gooien hoor.. Als ik jou voorbij zie komen mik ik extra goed, en gooi ik er 2 na elkaar
linnnh schreef:Muurp schreef:Ik gok dat het inderdaad op mobiel niet werkt. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.Niet te hard gooien hoor.. Als ik jou voorbij zie komen mik ik extra goed, en gooi ik er 2 na elkaar Lukt je toch niet!
NatasjavE schreef:Muurp schreef:AUW! Sorry Was ie niet rijp????Nee... Jullie gooien zoveel tomaten dat Bart half Nederland heeft moeten leegkopen.. Inclusief nog niet rijpe tomaten..
Muurp schreef:AUW! Scheelt weer. Er zijn voornamelijk blonde teammies, zoek de juiste er maar eens uit Modje herkennen... Gelukkig ken ik een paar mensen van de tijd dat ik nog groen was (sorry Jans... Berdien...)
Muurp schreef:Nee... Jullie gooien zoveel tomaten dat Bart half Nederland heeft moeten leegkopen.. Inclusief nog niet rijpe tomaten..Maar wel raak dus Mooi!Ik zal ze straks even in het zonnetje leggen Worden ze misschien wat zachter van.
Giolli schreef:Wees niet bang, ik weet je te vinden. Voor al die keren dat mijn topic op slot ging. Tja... het zijn altijd dezelfde die zich niet aan de regels houden!