ik hoop ook dat er goed voor haar gezorgd wordt.. Ik merk wat voor impact het op ons heeft, en ik heb alleen een hallo gehad.. Achteraf ben ik ook benieuwd hoe t met t paard is.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik hoop ook dat er goed voor haar gezorgd wordt.. Ik merk wat voor impact het op ons heeft, en ik heb alleen een hallo gehad.. Achteraf ben ik ook benieuwd hoe t met t paard is.. dolce_gucci schreef:Jeetje.. Ik hoop niet dat het paard hierdoor word afgemaakt ofzoiets

bigone schreef:Benita, hier was bekend bij de ruiters dat er gevoerd zou worden. Doet niets af aan de tragedie die heeft plaatsgevonden. Misschien is het wel een waarschuwing voor iedereen die al jaren in het zadel zit, veel paarden heeft gereden, ook naar een hoger niveau zoals deze mevrouw, dat we altijd kwetsbaar blijven op een paardenrug. Hoe vaak/hoe veel en hoe goed je ook rijd, het is soms een kwestie van seconden en het is afgelopen.
Mistral_Bink schreef:Het was een heftige middag.. Ik had vooral heel veel medelijden met de vrouw die erbij was, ze was zo vreselijk in paniekik hoop ook dat er goed voor haar gezorgd wordt.. Ik merk wat voor impact het op ons heeft, en ik heb alleen een hallo gehad.. Achteraf ben ik ook benieuwd hoe t met t paard is
yvonnedv schreef:Mistral_Bink schreef:Het was een heftige middag.. Ik had vooral heel veel medelijden met de vrouw die erbij was, ze was zo vreselijk in paniekik hoop ook dat er goed voor haar gezorgd wordt.. Ik merk wat voor impact het op ons heeft, en ik heb alleen een hallo gehad.. Achteraf ben ik ook benieuwd hoe t met t paard is
Ik hoorde net dat dat haar moeder was die voor het gebeuren vertelde dat haar man pas is overleden en dat ze nu met haar dochter mee ging om wat afleiding te hebben.
Ik wens haar heel heel veel sterkte.