Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ashley5760 schreef:besita schreef:BVA zal mooi aan verdienen ook![]()
ben wel met schoentje eens , had niet BVA verwacht om de paarden te veilen , eigenlijk helemaal geen internetveiling
Inderdaad ik googelde voor de grap (toen t nog niet duidelijk was dat het via bva ging) eens op eurocommerce veiling....
Nou de ferrari's van mr visser staan er al op
frisiangirl schreef:Ik kan me de Rabobank goed voorstellen; sponser je jaren, stopt er veel geld in en dan wordt je zomaar voor miljoenen bedrogen!
Jammer dat hier een paar hele mooie nederlandse combinaties misschien uitelkaar gaan, maar daarvoor ligt de schuld bij de heer Visser sr, en ook jr. Beide wisten heel goed wat voor risico ze daar liepen door het overschrijven van de hele handel op jr!
urobi schreef:Waarschijnlijk dan diepvries want vers lijkt me een beetje moeilijk
urobi schreef:Onze merrie is gisteren nog geinsemineerd met Berlin ik hoop dat ze gelijk drachtig is.
.
Citaat:Staut wint GP Indoor Brabant
Kevin Staut heeft in Den Bosch de grand prix voor springruiters van Indoor Brabant gewonnen. De Fransman troefde in de barrage op Silvana Mariuo Kutcher (Cristallo) uit Duitsland op eenhonderdste af. Stauts landgenote Penelope Leprevost (Nice) werd derde.
De Nederlanders stelden teleur in eigen land. Albert Voorn eindigde met Toballo als beste Nederlander op de twaalfde plaats, vlak voor Jur Vrieling (Zirocco Blue) op plaats dertien.
Sjaak Sleiderink met Zhivago (17), Albert Zoer met Wollie Bollie (23) en Wout-Jan van der Schans met Capet (28) eindigden buiten de topvijftien.
ceasario schreef:urobi schreef:Onze merrie is gisteren nog geinsemineerd met Berlin ik hoop dat ze gelijk drachtig is.
.
Kijk maar uit dat de Rabo geen claim op je toekomstig veulen neemt.
Citaat:Staut wint GP Indoor Brabant
Kevin Staut heeft in Den Bosch de grand prix voor springruiters van Indoor Brabant gewonnen. De Fransman troefde in de barrage op Silvana Mariuo Kutcher (Cristallo) uit Duitsland op eenhonderdste af. Stauts landgenote Penelope Leprevost (Nice) werd derde.
De Nederlanders stelden teleur in eigen land. Albert Voorn eindigde met Toballo als beste Nederlander op de twaalfde plaats, vlak voor Jur Vrieling (Zirocco Blue) op plaats dertien.
Sjaak Sleiderink met Zhivago (17), Albert Zoer met Wollie Bollie (23) en Wout-Jan van der Schans met Capet (28) eindigden buiten de topvijftien.
. urobi schreef:San87@ Is maar als grap bedoelt van ceasario vandaar dat er een smile bij staat.Wij hebben extra nagevraagt of de hengst nog wel mocht dekken.Ik hoop dat ze drachtig is zo niet dan hebben we pech mocht hij vertrekken naar een nieuwe eigenaar.
bliver schreef:Wat ik me trouwens afvraag. Ger visser ging toch in beroep tegen de uitspraak. Mag rabobank dan gewoon die paarden en spullen veilen terwijl die zaak nog niet klaar is