Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:EvelienKiss schreef:Het is verwerpelijk dat bokt deze link aanbiedt. Zo krijgt de video meer aandacht en dat is de bedoeling van de maker. Ik tem.
eindelijk iemand die het begrijpt....
.png)
Spruitjee schreef:Volgens mij sterft dit paard daar gewoon ter plekke, dat kan bijna niet anders dan met zo een klap. En dan ook nog lachen..
Al moet ik wel zeggen, op deze manier worden konijnen en kippen ook verdoofd voor het slachten. De klap is zo hard dat ze niets meer mee krijgen. Maar daar hoor je nooit iemand over.
Ik heb 30 konijnen,omdat ik zielsveel van deze intelligente gevoelige beestjes hou,en kan me dan ook echt niet voorstellen hoe iemand het in zijn hoofd haalt om een dier te slaan,geen een soort dier.calippe schreef:Hier heb je een punt.
Mensen zulke verwensingen naar het hoofd slingeren vind ik not done.
Ik wel. Je bent mens en je hebt emoties. Ik vind het ook niet hetzelfde.
Ik vind het ene wezen echt wel meer waard dan het andere. En dat paard in dat filmpje (dat ik niet gezien heb want dat durf ik echt niet aan), is veel meer waard dan die misdadigers.
En ik vind een onschuldig mens ook veel meer waard dan een kwaadaardig mens. En een dier ook.
het rechtssysteem denkt daar misschien anders over maar het rechtssysteem is dan ook niet menselijk.
Sientje schreef:calippe schreef:Hoezo is het goed om te weten dat het gebeurt? Mij doet het helemaal niet zo goed.
Doet mij persoonlijk ook geen goed, Maar... als dingen dan toch gebeuren, kan er maar beter bekendheid aan gegeven worden, staan er misschien anderen op om eea in de toekomst te voorkomen, etc...
calippe schreef:Nee, die ellende wordt al heel lang door "mensen" berokkend, en dat gebeurt nog altijd. En er wordt niets aan gedaan.
Zelfs na de joden uitroeiing in WO II riep men met z'n allen heel hard "dat mag nooit meer gebeuren". En het gebeurt nog steeds aan de lopende band.
Slechtheid zit in de mens, ofwel de mens neigt van nature naar het slechte. Want er gebeuren nu eenmaal veel slechte dingen.
Ik heb het daar heel moeilijk mee, ik hoor hier eigenlijk niet thuis in deze wereld, tussen die beesten.
En dit lijkt me niet het topic om het te hebben over Joden vs Palestijnen of de rest van de wereld.
calippe schreef:TinekeHorses schreef:Hier heb je een punt.
Mensen zulke verwensingen naar het hoofd slingeren vind ik not done.
Ik wel. Je bent mens en je hebt emoties. Ik vind het ook niet hetzelfde.
Ik vind het ene wezen echt wel meer waard dan het andere. En dat paard in dat filmpje (dat ik niet gezien heb want dat durf ik echt niet aan), is veel meer waard dan die misdadigers.
En ik vind een onschuldig mens ook veel meer waard dan een kwaadaardig mens. En een dier ook.
het rechtssysteem denkt daar misschien anders over maar het rechtssysteem is dan ook niet menselijk.
Sientje schreef:Ik vind dat je er nu wel heel veel bij haalt.En dit lijkt me niet het topic om het te hebben over Joden vs Palestijnen of de rest van de wereld.
![]()
Maar wil wel op je post in gaan, als je in die termen denkt: 'Wir haben es nicht gewußt...' Kan in dit geval niet van toepassing zijn als er wereldwijd een filmpje in de rondte gaat. Daarom zeg ik 'goed om te weten'.
Citaat:Ik hoop diep in mijn hart dat ze deze mannen vinden, zijn ballen om een lantaarnpaal knopen, een harde klap op z'n kop geven waardoor die onderuit zakt en z'n ballen afscheuren. May he rest in hell.