Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Ik ben er helaas onbewust ingestroomd, mis ik iets?Ik ga er overigens niet op antwoorden Arie aangezien ik echt niet zit te wachten op zo'n kansloze discussie.
easygoing schreef:Wij hebben het vandaag eens geprobeerd met onze meiden, natuurlijk is er geen illusie dat ze gaan piafferen maar gewoon eens om te kijken hoe of wat en ik moet zeggen dat beide dames er erg veel lol in hadden en ook zeer snel begrepen wat we nou precies wilden. Paardjes vonden het erg leuk en wij dus ook.
arie53 schreef:Joolien schreef:Ik ben er helaas onbewust ingestroomd, mis ik iets?Ik ga er overigens niet op antwoorden Arie aangezien ik echt niet zit te wachten op zo'n kansloze discussie.
Dat doen mensen altijd als ze zelf maar wat leuteren en vervolgens werkelijke vragen over de biomechanica moeten beantwoorden.
Babootje schreef:Joolien schreef:Ik ben er helaas onbewust ingestroomd, mis ik iets?Ik ga er overigens niet op antwoorden Arie aangezien ik echt niet zit te wachten op zo'n kansloze discussie.
hahaha joolien. het topic academisch vs klassiek. daar leer je je pappenheimers (of eigenheimers) wel kennen
Babootje schreef:waaaaar is nombrado? En Simpelman? Arie is er al dus dan zou je zeggen....
mavantos schreef:easygoing schreef:Wij hebben het vandaag eens geprobeerd met onze meiden, natuurlijk is er geen illusie dat ze gaan piafferen maar gewoon eens om te kijken hoe of wat en ik moet zeggen dat beide dames er erg veel lol in hadden en ook zeer snel begrepen wat we nou precies wilden. Paardjes vonden het erg leuk en wij dus ook.
Hebben ze je dat ingefluisterd?
Janine1990 schreef:Babootje schreef:waaaaar is nombrado? En Simpelman? Arie is er al dus dan zou je zeggen....
Ik ben ook een outsider... Komen ze altijd in drievoud?![]()
Dan smeer ik 'm ook snel weer![]()
Sowieso snap ik Arie nooit zo. Als zijn theorie zo kloppend is, waarom komt zijn stamboek dan niet van de grond? Zouden toch meer fokkers iets in moeten zien?
mavantos schreef:Ik wil er mee zeggen dat zodra een paard iets braaf uitvoert ze dit niet gelijk leuk vinden. Dat als ze iets doen voor wat lekkers, hoog stemmetje of een aai over de bol dit niet betekent dat e paarden dit echt leuk vinden.
Gordy18 schreef:Het is rijKUNST, denk daar maar over na![]()
maar echt waarom je paard zo trainen?
Ik vind het een kunstje leren op een niet zo vriendelijke manier,
ieder zijn mening natuurlijk.......punt haha
slofteugel grrrrrrrrrrrrr is andere discussie
Gordy18 schreef:Het is rijKUNST, denk daar maar over na![]()
maar echt waarom je paard zo trainen?
Ik vind het een kunstje leren op een niet zo vriendelijke manier,
ieder zijn mening natuurlijk.......punt haha
slofteugel grrrrrrrrrrrrr is andere discussie
Janine1990 schreef:Babootje schreef:waaaaar is nombrado? En Simpelman? Arie is er al dus dan zou je zeggen....
Ik ben ook een outsider... Komen ze altijd in drievoud?![]()
Dan smeer ik 'm ook snel weer![]()
Sowieso snap ik Arie nooit zo. Als zijn theorie zo kloppend is, waarom komt zijn stamboek dan niet van de grond? Zouden toch meer fokkers iets in moeten zien?
arie53 schreef:Joolien schreef:Ik ben er helaas onbewust ingestroomd, mis ik iets?Ik ga er overigens niet op antwoorden Arie aangezien ik echt niet zit te wachten op zo'n kansloze discussie.
Dat doen mensen altijd als ze zelf maar wat leuteren en vervolgens werkelijke vragen over de biomechanica moeten beantwoorden.
Citaat:Nee, ik ga niet verder in discussie met iemand die zo respectloos reageert en die zonder enig tegen antwoord toch elk antwoord van mij doet klinken alsof ik achterlijk ben en niet zelf duidelijk maakt wat zijn inzicht hier in is maar er alleen klaarblijkelijk lol in ondervind anderen denigrerend tegen te spreken.
Janine1990 schreef:arie53 schreef:Omdat er teveel mensen zoals jou zijn.
Ik zou nu echt Bizzybijtje moeten quoten...
Maar dan moet ik die quote weer opzoeken.![]()
In ieder geval iets met als de goede argumenten ophouden, komen de dooddoeners ofzo