Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ashley5760 schreef:Van HP is een beetje droog maar wel zonder zadel! Haha

listiglistje schreef:Ashley5760 schreef:Van HP is een beetje droog maar wel zonder zadel! Haha
Zie je wel topruiters kunnen ook bitloos en boomloos![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
Gewoon de hele dressuurtop komt aan de beurt geloof ik. Amandavd schreef:Wel fijn dat we allemaal zo kunnen lachen terwijl er wel mensen aan dood zijn gegaan.
Ja natuurlijk is niet iedereen zo, en ja soms is het grappig, maar jammer dat volwassen geen voorbeeld stellen en jongeren wijzen op de gevaren.
Bizzybijtje schreef:Amandavd schreef:Wel fijn dat we allemaal zo kunnen lachen terwijl er wel mensen aan dood zijn gegaan.
Ja natuurlijk is niet iedereen zo, en ja soms is het grappig, maar jammer dat volwassen geen voorbeeld stellen en jongeren wijzen op de gevaren.
Die mensen die er aan dood zijn gegaan, dat is natuurlijk ontzettend sneu. Maar met alle respect, je kunt natuurlijk ook zelf grenzen stellen ipv maar domweg telkens wat extremer te willen doen. Aan een biertje ga je niet dood namelijk. Het ligt imo dus echt niet aan het "spel" zelf.
Ik vind het ook niet echt ergens op slaan, maar het is wel erg grappig om die bekende ruiters zo te zien
Amandavd schreef:Bizzybijtje schreef:
Die mensen die er aan dood zijn gegaan, dat is natuurlijk ontzettend sneu. Maar met alle respect, je kunt natuurlijk ook zelf grenzen stellen ipv maar domweg telkens wat extremer te willen doen. Aan een biertje ga je niet dood namelijk. Het ligt imo dus echt niet aan het "spel" zelf.
Ik vind het ook niet echt ergens op slaan, maar het is wel erg grappig om die bekende ruiters zo te zien
Nee maar dan zou je toch verwachten dat wanneer je als volwassenen meedoet, tenminste een voorbeeld probeert te stellen voor de minder snuggere jongeren onder ons.
Ik zie ze niet echt ontzettend onverantwoorde dingen doen hoor... Bizzybijtje schreef:Amandavd schreef:Wel fijn dat we allemaal zo kunnen lachen terwijl er wel mensen aan dood zijn gegaan.
Bizzybijtje schreef:Amandavd schreef:
Nee maar dan zou je toch verwachten dat wanneer je als volwassenen meedoet, tenminste een voorbeeld probeert te stellen voor de minder snuggere jongeren onder ons.
Dat doen ze toch?Ik zie ze niet echt ontzettend onverantwoorde dingen doen hoor...
miss_lizje schreef:Het gaat om eigen verantwoordelijkheid. Je kan toch bijvoorbeeld ook niet simpel weg alle scherpe objecten verbieden omdat er 1 persoon niet naar behoren mee kan omgaan? En waarschuwingen?. Net als "ik ga akkoord met de voorwaarden" knopjes doet niemand daar echt iets mee.
De mensen van deze filmpjes zijn in geen enkele manier verantwoordelijk voor de mensen die overlijden aan het nadoen etc. van dit gebeuren.
listiglistje schreef:Ashley5760 schreef:Van HP is een beetje droog maar wel zonder zadel! Haha
Zie je wel topruiters kunnen ook bitloos en boomloos![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
Amandavd schreef:Wel fijn dat we allemaal zo kunnen lachen terwijl er wel mensen aan dood zijn gegaan.