[HK] Neknomination nieuwe internettrend onder ruiters

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:47

Happie zie ik trouwens nog wel meedoen. Heb een paar weken geleden ook smakelijk gelachen om zijn reactie op het nieuwe vervoersmiddel voor zijn paarden :')

Nicje87

Re: Neknomination nieuwe internettrend onder ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:52

Eerst dacht ik wat voor idioterie is dit? Maar nu ik er een paar van Nederlandse ruiters heb gezien vind ik het stiekem grappig.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:53

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:54

Whaha ik vond het in 1e instantie ook een beetje ehm.. stom.
Maar sommige zijn echt té grappig
Is er geen pagina waar al die filmpjes op staan ofzo?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:54

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:56

Ik vind het ook wel heel grappig. Vind het alleen het idee van doe eens iets geks heel erg leuk. Ik snap het nut van de drank er niet bij.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:59

Van HP is een beetje droog maar wel zonder zadel! Haha

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:03

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:05

Wel fijn dat we allemaal zo kunnen lachen terwijl er wel mensen aan dood zijn gegaan.

Ja natuurlijk is niet iedereen zo, en ja soms is het grappig, maar jammer dat volwassen geen voorbeeld stellen en jongeren wijzen op de gevaren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:06

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:06

Amandavd schreef:
Wel fijn dat we allemaal zo kunnen lachen terwijl er wel mensen aan dood zijn gegaan.

Ja natuurlijk is niet iedereen zo, en ja soms is het grappig, maar jammer dat volwassen geen voorbeeld stellen en jongeren wijzen op de gevaren.

Die mensen die er aan dood zijn gegaan, dat is natuurlijk ontzettend sneu. Maar met alle respect, je kunt natuurlijk ook zelf grenzen stellen ipv maar domweg telkens wat extremer te willen doen. Aan een biertje ga je niet dood namelijk. Het ligt imo dus echt niet aan het "spel" zelf.
Ik vind het ook niet echt ergens op slaan, maar het is wel erg grappig om die bekende ruiters zo te zien :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:10

Bizzybijtje schreef:
Amandavd schreef:

Die mensen die er aan dood zijn gegaan, dat is natuurlijk ontzettend sneu. Maar met alle respect, je kunt natuurlijk ook zelf grenzen stellen ipv maar domweg telkens wat extremer te willen doen. Aan een biertje ga je niet dood namelijk. Het ligt imo dus echt niet aan het "spel" zelf.
Ik vind het ook niet echt ergens op slaan, maar het is wel erg grappig om die bekende ruiters zo te zien :')

Nee maar dan zou je toch verwachten dat wanneer je als volwassenen meedoet, tenminste een voorbeeld probeert te stellen voor de minder snuggere jongeren onder ons.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:10

Amandavd schreef:
Bizzybijtje schreef:

Nee maar dan zou je toch verwachten dat wanneer je als volwassenen meedoet, tenminste een voorbeeld probeert te stellen voor de minder snuggere jongeren onder ons.

Dat doen ze toch? :) Ik zie ze niet echt ontzettend onverantwoorde dingen doen hoor...

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:11

Bizzybijtje schreef:
Amandavd schreef:

Mee eens, er gaan ook mensen dood door andere dingen. Dat sommige zelf de lat te hoog leggen doen/deden ze nogsteeds zelf. Ik zeg bijv. tegen niemand dat hij/zij in een bak met piranha's moet springen met een bloedworst om zijn nek. Maar als mensen zelf zo dom zijn om dat te doen..
Iets met natuurlijke selectie?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:17

Bizzybijtje schreef:
Amandavd schreef:

Dat doen ze toch? :) Ik zie ze niet echt ontzettend onverantwoorde dingen doen hoor...

Ik zeg ook niet dat ze onverantwoorde dingen doen, maar als je toch zo graag een filmpje wil maken, waarom dan niet even een waarschuwing erbij doen? Want nu lachen we er om, maar de trieste waarheid denken we niet aan.

Miss_liz, iets genuanceerder mag wat mij betreft wel. Omdat ze niet bepaald snugger gehandeld hebben, betekent niet dat iets met natuurlijke selectie nou fijn is voor betreffende ouders om te horen.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:23

Het gaat om eigen verantwoordelijkheid. Je kan toch bijvoorbeeld ook niet simpel weg alle scherpe objecten verbieden omdat er 1 persoon niet naar behoren mee kan omgaan? En waarschuwingen?. Net als "ik ga akkoord met de voorwaarden" knopjes doet niemand daar echt iets mee.
De mensen van deze filmpjes zijn in geen enkele manier verantwoordelijk voor de mensen die overlijden aan het nadoen etc. van dit gebeuren.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:27

miss_lizje schreef:
Het gaat om eigen verantwoordelijkheid. Je kan toch bijvoorbeeld ook niet simpel weg alle scherpe objecten verbieden omdat er 1 persoon niet naar behoren mee kan omgaan? En waarschuwingen?. Net als "ik ga akkoord met de voorwaarden" knopjes doet niemand daar echt iets mee.
De mensen van deze filmpjes zijn in geen enkele manier verantwoordelijk voor de mensen die overlijden aan het nadoen etc. van dit gebeuren.

Zeg ik dat ergens? Nee, ik vind alleen dat drankspelletjes, zeker als er zo lacherig door iedereen over gedaan wordt, een gevaar opleveren voor de jongeren. Dat deze uiteindelijk zelf verantwoordelijk zijn voor hun daden, ja zeker. Maar ik vind dat je gerust als volwassenen met een voorbeeldfunctie ( kijk naar de springruiters ) daar gerust iets over mogen zeggen.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:37

Maar waarom zouden ze? Ze zijn niet verantwoordelijk voor jan en alleman? Ik word namelijk een beetje stapel van al dat "voorbeeldfunctie" gebeuren hier op bokt en in andere media etc.. Die mensen hebben echt geen zin om zich voor elke wisse-wasje zich te gaan verantwoorden. Die mensen willen ook gewoon eens mens zijn en lekker doen waar ze zin in hebben in plaats van eerst te moeten nadenken "misschien gaat iemand dit nadoen en word dat iemand zijn dood".

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:40

Ik vond al die neknominationfilmpjes niks aan.
Maar nu staat mijn hele FB vol filmpjes van de ruiters en die zijn geniaal! :P

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:42

listiglistje schreef:
Ashley5760 schreef:
Van HP is een beetje droog maar wel zonder zadel! Haha

Zie je wel topruiters kunnen ook bitloos en boomloos :+ :')

https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater

Ik vind het vooral erg leuk en spontaan dat ie gezellig mee doet! Wat zou laurens voor briljant idee mee aankomen :))

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 18:03

Heel apart dit. Wel leuk als er echt werk van wordt gemaakt.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 18:09

Amandavd schreef:

Ik denk dat er nu al wel genoeg mensen zo hebben gereageerd... en misschien geldt dit echt alleen voor mij maar ik ga echt niet als ik het leuk vind en een volwassene niet het spontaan niet leuk vinden... en moeten we dan niks meer leuk vinden?? ik vind paardrijden ook leuk en kan er ook om lachen maar och er zijn mensen door dood gegaan dus laat ik het nu maar eens stom gaan vinden 8)7
pff dat is er uit

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 18:12

Ik lach me dood om al die filmpjes!

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 18:12

Ik vind het vreselijk grappig wat mensen in een dag kunnen bedenken! Er zijn echt een paar hele leuke! En ik ben onwijs benieuwd naar een paar die genomineerd zijn!

Helaas moest ik er zelf ook aan geloven :') Straks even uploaden :))

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 18:14

Koekje_ schreef:
Ik vind het vreselijk grappig wat mensen in een dag kunnen bedenken! Er zijn echt een paar hele leuke! En ik ben onwijs benieuwd naar een paar die genomineerd zijn!

Helaas moest ik er zelf ook aan geloven :') Straks even uploaden :))

_/-\o_ :') succes alvast...