Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gewoon lekker in de droomwereld waar alles kan.....
en als ik ergens een tweedehandse zie neem ik ze nog gerust mee, onder het mom "is leuk voor mijn dochter hahahahaha" Leef nog altijd mee hoor
Ik had ze altijd in een uur uit.
Ik vond het op den duur wel vervelend worden dat Bianca altijd alle paarden kon rijden, iedereen haar aardig vond en ze alles voor elkaar kreeg. 
Tazzey schreef:Ik hoop niet dat ze het ooit gaan verfilmen. Dat zou alleen maar tegenvallen want iedereen heeft zijn eigen voorstelling en beelden bij de boekjes. Ik ben bang dat ze er een soort van Penny Shadow geval van maken en dan is wat mij betreft alle magie in één klap weggeslagen.
Ik heb best veel delen liggen en lees ze van tijd tot tijd ook nog wel. Ik heb er een aantal tot ebook omgetoverd omdat ik veel liever op mijn e-reader lees. Het zijn dunne boekjes dus je bent best snel klaar.
een afscheid van een stukje jeugd... Ik heb ze niet allemaal gelezen, ik gok tot deel 40 oid, maar ieder boekje werd gekoesterd en met heel veel plezier gelezen en herlezen. De afgelopen jaren heb ik een aantal "penny" dromen waargemaakt, maar ik realiseer me nu dat er ook een paar 'Bianca" dromen tussen zaten
Hopelijk blijven de boekjes nog lang gelezen worden. Zelf heb ik nog een andere verzameling staan en die is inmiddels ook een jaar of zestig oud en verveelt nog steeds niet (Arendsoog, mochten er nog mensen zijn die boeken hebben...), alhoewel ik er tegenwoordig wel erg snel doorheen ga.
Jammer dat er een eind aan gebreid is. Mijn verzameling is nog niet compleet, maar ben een heel eind inmiddels. Ook ik heb een deel van mijn jeugddromen aan deze boekjes te danken 
Dat het zwaar onrealistisch is geeft geen klap haha!