Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kitty1985 schreef:beaversrun schreef:
Jajaja en de honden die ze bij de deur vastknopen geven we dan ook maar gelijk een nekschot...
HALLO????
Het gaat hier om IN de supermarkt....niet buiten en ook niet op straat of wat dan ook maar IN de supermarkt.
Maar over een asociaal dom wijf dat met een paard de supermarkt in gaat.
Echt typisch bokt dit.......
Paardengrieten denken alles maar te kunnen maken met hun paarden, en alles wat er gedaan wordt met een paard is goed.
Nou niet dus...
Dit soort rot geintjes, en ander asociaal gedrag van paardengrieten gaat ervoor zorgen dat paarden straks niet meer op straat mogen komen.
En dan zijn de ruiters die wel hun best doen om NIET paardenminnend NL/wereld tot last te zijn de dupe.
Caelum schreef:Kitty1985 schreef:HALLO????
Het gaat hier om IN de supermarkt....niet buiten en ook niet op straat of wat dan ook maar IN de supermarkt.
Maar over een asociaal dom wijf dat met een paard de supermarkt in gaat.
Echt typisch bokt dit.......
Paardengrieten denken alles maar te kunnen maken met hun paarden, en alles wat er gedaan wordt met een paard is goed.
Nou niet dus...
Dit soort rot geintjes, en ander asociaal gedrag van paardengrieten gaat ervoor zorgen dat paarden straks niet meer op straat mogen komen.
En dan zijn de ruiters die wel hun best doen om NIET paardenminnend NL/wereld tot last te zijn de dupe.
Ben ik de enige die hier heel hard om begon te lachen ?
Sammie schreef:De 21-jarige vrouw zei later in een interview dat het paard goed getraind is en er van overtuigd was dat er niks fout kon gaan.
mrie schreef:Lara, het is on topic. Ik reageer namelijk op diverse berichten in het topic over een mevrouw die in de supert is met d'r peerd
Tallie1979 schreef:Mijn hemel.. Dit maakt nogal wat los zeg. Persoonlijke aanvallen, trappen enz..
Als dit een filmpje was geweest waar het paard zijn been brak en deze vrouw haar nek, had men het verdiende loon gevonden voor haar en verschrikkelijk voor het paard.
Maar omdat het toevallig goed is gegaan is het leuk. Nou, een paard afschieten bij de slager gaat ook altijd goed, vinden jullie dat ook grappig? Want het effect had hetzelfde geweest als dit fout afgelopen was: verse biefstuk!