Vrouw op paard rijdt supermarkt binnen [video]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:55

Wat een brutale trut. Even die supermarkt in en dan nog een rotopmerking maken tegen het personeel dat enkel hun werk doet. Ik hoop dat ze de gevolgen van deze debiele stunt flink gaat voelen.

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:57

Kitty1985 schreef:
beaversrun schreef:

Jajaja en de honden die ze bij de deur vastknopen geven we dan ook maar gelijk een nekschot...

HALLO????

Het gaat hier om IN de supermarkt....niet buiten en ook niet op straat of wat dan ook maar IN de supermarkt.

Maar over een asociaal dom wijf dat met een paard de supermarkt in gaat.

Echt typisch bokt dit.......
Paardengrieten denken alles maar te kunnen maken met hun paarden, en alles wat er gedaan wordt met een paard is goed.

Nou niet dus...

Dit soort rot geintjes, en ander asociaal gedrag van paardengrieten gaat ervoor zorgen dat paarden straks niet meer op straat mogen komen.

En dan zijn de ruiters die wel hun best doen om NIET paardenminnend NL/wereld tot last te zijn de dupe.

Ben ik de enige die hier heel hard om begon te lachen ? :')
Laatst bijgewerkt door Caelum op 05-02-14 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:57

Jans schreef:
Ze draagt wel een cap :))

lol

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:00

Caelum schreef:
Kitty1985 schreef:
HALLO????

Het gaat hier om IN de supermarkt....niet buiten en ook niet op straat of wat dan ook maar IN de supermarkt.

Maar over een asociaal dom wijf dat met een paard de supermarkt in gaat.

Echt typisch bokt dit.......
Paardengrieten denken alles maar te kunnen maken met hun paarden, en alles wat er gedaan wordt met een paard is goed.

Nou niet dus...

Dit soort rot geintjes, en ander asociaal gedrag van paardengrieten gaat ervoor zorgen dat paarden straks niet meer op straat mogen komen.

En dan zijn de ruiters die wel hun best doen om NIET paardenminnend NL/wereld tot last te zijn de dupe.

Ben ik de enige die hier heel hard om begon te lachen ? :')

Ik denk het wel ja, ze heeft gewoon gelijk.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:00

Ik moet zeggen, ik vind dat neknomination wel erg leuk :Y).
Komen allemaal filmpjes langs van boeren uit mijn omgeving :').
Naakt achter het aanrecht aardappels aan het schillen, in tirolenjurkje en nog wel meer. Ik lach er heel hard om :')

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:04

Arm beestje glijdt zowat weg op die vloer, trouwens ook levensgevaarlijk als het paard een schrikreactie had gehad. Ik zie hier geen humor meer in. Ontzettend asociaal.

Famke160301

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:40

Amazone komt hier heel goed weg. Paardlief had zo onderuit kunnen glijden en dan waren de gevolgen voor haar en haar paard niet te overzien geweest. En om eventuele omstanders die net te kortbij hadden gestaan, maar te zwijgen.

Waar zit haar verstand om een paard met ijzers onder, moedwillig zo'n gladde ondergrond te laten betreden??

Kan het gewoon niet grappig vinden, heb met huivering zitten kijken naar t paard dat bang is om over deze gladde ondergrond te lopen.

Onverantwoordelijk voor haar paard, omstanders en haarzelf.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:40

Wat kunnen hier een stel mensen zeike.n zeg pfff.. Waar verbergen jullie je dan onder een steen ?? Jullie zijn zeker allemaal van die heilige boontjes die niks verkeerds doen.. Daarbij zou er vast wel afgerekend zijn door 1 van de 3 nichten.. Dus niks geen gestolen drinkwaar.. Ook ik zie mensen met een k°ttenlikkertje op hun arm de supermarkt inlopen of in een wagentje.. Ook ik zie zwervers hun inkopen doen in een supermarkt.. Ook ik zie mensen stelen in een supermarkt.. Hoeveel mensen rijden er wel niet met hun paard door de mc drive ?? kunnen ook ongelukken gebeuren, Hoeveel mensen rijden er wel niet op sneeuw met ijzers kunnen paarden ook uitglijden.. Dit is een eenmalige stunt van dit meisje ze woont in de buurt mischien is ze de volgende dag wel langs geweest om uit te leggen waarom ze het deed.. Who cares !! Het gaat om de stunt.. En die heeft ze goed bedacht.. !

Eilinora

Re: Vrouw op paard rijdt supermarkt binnen [video]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:48

haha,dat is iemand die ik ken....

zo ongeveer bijna elke Welsh pony fokker die ik ken heeft het moeten doen en ik lach me kapot om de filmpjes

Famke160301

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:51

@ Be_Gentle
Pardon? Kun je ook even normaal reageren?
Stunt is prima, de ONDERGROND is waar ik me gruwelijk aan stoor.
Nog nooit ernstige botbreuken gezien bij paarden die uitgegleden zijn zeker? Kan je wel vertellen dat t lachen dan heel snel van je snuit verdwijnt. Dan wordt t enkeltje slager voor t paard en mag hij/zij voor de 2e keer de supermarkt in, maar dan verpakt in plastic op de vers afdeling.

Al dat gezever ooit hier op bokt over zielig dit en zielig dat en zielig zus en zielig zo.

Maar wél grappig vinden dat iemand haar paard serieus risico laat lopen op een enkeltje slager is niet zielig? Hypocriet!!

En Mrie, de kroeg binnen gaan met je pony kan ik zeker wel om lachen, mits je pony niet staat te schaatsen binnnen...

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:53

Sammie schreef:
De 21-jarige vrouw zei later in een interview dat het paard goed getraind is en er van overtuigd was dat er niks fout kon gaan.

Toch fijn dat onze viervoeters meedenken met onze rare kronkels.

Als je dit even snel leest.... Heeft ze blijkbaar het met het paard overlegd, want hij was ervan overtuigd dat er niks mis kon gaan whahaha...

Snap dit soort rages niet.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:54

Wat een idioterie! Ik ben wel in voor een grap, maar ik zie hier de lol niet van in.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:54

Kuddegedrag, we moeten perse ergens bij horen al is het een meute idioten en riskeren we er heel wat mee :)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:55

boedjang schreef:
Jans schreef:
Ze draagt wel een cap :))

lol

Mensen, ze draagt een cap, er is hier Niets aan de hand! _O-

Tsja wat moet je hiervan zeggen.. :+

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:56

Blij dat ik niet de enige ben die niet de lol inziet van deze actie. Ik vind het niet echt om te lachen namelijk, je gaat niet zulke grappen uithalen met je dier omdat 'het moest van iemand op het internet'. Vind dat gewoon weg niet kunnen. Onder geen beding vind ik dat je een dier mag gebruiken (misbruiken?) voor zulke stunts. vind dat gewoon niet kunnen.

Misschien ben ik wel te ouderwets, reed al paard in de jaren '80 en dan moest je respect hebben voor je paard, jezelf en de mensen om je heen. Ik ben er zo een die van haar paard afstapt als mensen er niet langs durven. Ik spreek iedereen aan, groet iedereen die ik tegen komen en hou me steen vast aan de regels omdat ik vind dat als ik wat doe wat niet kan. Ik daarbij ook andere ruiters in de toekomst mee in de weg zit. Ik wil namelijk nog kunnen genieten van paarden over 10 jaar, zonder dat de regels steeds strikter worden omdat andere ruiters zich nu niet kunnen gedragen. Hoeveel bossen zijn nu al dicht voor ruiters doordat mensen last van ze hadden? is toch van de zotte mensen. Kom op. En ga nou niet roepen "ja maar die ie dat en zus en zo. En die doelgroep en die hobby's' We hebben het hier over een sport waar we allemaal onze hart en ziel insteken. En die moeten we beschermen voor een slecht imago zo lang het nog kan.

En een slecht imago hebben we al onder elkaar. Hoe denk je dat de buitenwereld naar ons kijkt?

In wormer staat een manege waar veel van de meiden de regels aan hun laars lappen. Langs mensen galopperen, op andere paarden af rennen of zonder zadel/cap op een niet nuchter paard langs de weg. Ik word daar werkelijk woest van. Want ELKE ruiter word dan aangekeken voor hun asociale gedrag en DAAR word ik boos van. Inderdaad, je zou maar bang zijn voor paarden en er komen 3 op je af gerent. Ik zet mijn paard wel voor je onder aan de dijk. Krijg een dank je wel en denk dan "zo, die heeft een goeie ervaring met mensen op paarden en paarden in het algemeen" en jo! ze komen me daardoor zelfs vragen of ze mogen aaien. En ik weet dat ik niet de enige ben doe dat doet. Want je bent en blijft niet alleen verantwoord voor jezelf, je paard de mensen om je heen. Maar het hele ruitervolk wat achter je staat. Laten we dus er samen voor zorgen dat het voor iedereen leuk blijft. Of het moet je niets kunnen schelen, maar ga dan alsjeblieft een andere hobby zoeken en maak die van mij niet stuk?

Dus ook zulke acties. Deze meid heeft absoluut geen respect voor de mensen om haar heen of haar paard. Als je kunt voorkomen om in een gevaarlijke situatie terecht te komen dan neem je die kans. Je gaat er niet op gokken dat het wel goed komt en zeker niet op een locatie waar je een paard er niet op trainen kan.

En de reactie over 'zoveel mensen, heilige boontjes, zo doet bokt altijd'. Hou daar toch eens mee op jo, het voegt niets aan de discussie toe, alleen maar zure melk.

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:57

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:59

woow dit vind ik nog al heftig! Je ziet super goed dat het paard geen grip heeft binnen in de supermarkt.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 22:00

mrie schreef:
Lara, het is on topic. Ik reageer namelijk op diverse berichten in het topic over een mevrouw die in de supert is met d'r peerd

Dan had je niet hoeven natrappen met een video. Dat is alles behalve ontopic en ook nog eens persoonlijk, nergens voor nodig dus. Pb's sturen met een wat ongenuanceerder bericht is al helemaal niet nodig, dus me gelieve via pb met rust te laten.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 22:04

Stolz schreef:
Sommige mensen hier hebben echt geen gevoel voor humor!

Inderdaad niet, gelijk overal een drama van maken.
Wel lachen. :D
Gaat het morgen ook even proberen in de buurtwinkel. :o

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 22:05

Moderatoropmerking:
Dames, graag on topic blijven en niet persoonlijk worden. Ik heb een aantal berichten verwijderd.

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 22:06

Ik ben van mening dat je voor dit soort belachelijke stunts niet een onschuldig dier moet gebruiken met de nodige risico's. Laat ze zich zelf lekker helemaal bezatten met drank , prima! Maar betrek niet een onschuldig diertje. Ik blijf mij verbazen wat paarden allemaal tolereren...zielig!!

Papaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 22:07

Het is maar van welke humor je houd. Nek Nomination ofwel kotsend en boerend op de youtube-film http://www.youtube.com/watch?v=LuQZiFTV ... redirect=1

Ditmaal voor de variatie dan geen kots of boer, maar met een glijdend paard en de grote gevolgen riskerend voor paard en omstanders om zo rijden. Met deze brutaliteit mag ze zich dan tot deze groep rekenen. Het is maar waar je trots op wilt zijn. Ze heeft mazzel dat alles goed is afgelopen. Het is een trieste en a-sociale aktie. Je wilt meedoen met een hype en zet je jezelf compleet voor joker.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 22:10

Mijn hemel.. Dit maakt nogal wat los zeg. Persoonlijke aanvallen, trappen enz..

Als dit een filmpje was geweest waar het paard zijn been brak en deze vrouw haar nek, had men het verdiende loon gevonden voor haar en verschrikkelijk voor het paard.

Maar omdat het toevallig goed is gegaan is het leuk. Nou, een paard afschieten bij de slager gaat ook altijd goed, vinden jullie dat ook grappig? Want het effect had hetzelfde geweest als dit fout afgelopen was: verse biefstuk!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 22:13

Tallie1979 schreef:
Mijn hemel.. Dit maakt nogal wat los zeg. Persoonlijke aanvallen, trappen enz..

Als dit een filmpje was geweest waar het paard zijn been brak en deze vrouw haar nek, had men het verdiende loon gevonden voor haar en verschrikkelijk voor het paard.

Maar omdat het toevallig goed is gegaan is het leuk. Nou, een paard afschieten bij de slager gaat ook altijd goed, vinden jullie dat ook grappig? Want het effect had hetzelfde geweest als dit fout afgelopen was: verse biefstuk!

Paardenbiefstuk, heerlijk! Maar als het komt van een in mijn land geslacht paard. Niet van een ongelukkig om het leven gekomen paard dat in eerste instantie niet voor consumptie bedoeld was. Strontgeluk heeft deze dame gehad. En nu hopen dat haar idiote actie ook word bestraft.

Famke160301

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 22:15

Sluit ik mee helemaal bij aan Tallie1979