Martine_R schreef:Dan laten we het hierbij. Ik zou toch moeten studeren op dit moment![]()
@kyrkelover: Engeland.
Ja al mijn vriendinnen ook en ook in belgie en Duitsland en Nederland en australie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Martine_R schreef:Cassidy schreef:Aha, websites van dierenrechtorganisaties...ik had het kunnen weten.
PETA lijkt me nu niet echt een bron voor betrouwbare statistieken
Ohja, inderdaad. Dierenrechtenorganisaties zijn ook eigenlijk maar belachelijke instituten
Maar ik kan je nog wel wat bronnen geven hoor? Of wil je ze allemaal afdoen als onbetrouwbaar?
Als je nu eens inging op mijn argumenten zou dat waardevoller zijn dan deze reactie..
@Jjane: Afgedankt? Als Anky een paard heeft dat niet geschikt is voor het hogere werk, kan ze die meestal alsnog voor een leuk prijsje verkopen hoor..

kyrkelover schreef:De schimmel in de video krijgt in totaal 2 klappen.....
Als ik naar een gemiddeld paardensport evenement ga zie ik heel wat meer geruk gepluk slaan en porren.
grace1989 schreef:kyrkelover schreef:De schimmel in de video krijgt in totaal 2 klappen.....
Als ik naar een gemiddeld paardensport evenement ga zie ik heel wat meer geruk gepluk slaan en porren.
De schimmel krijgt op 2 minuten in het filmpje 3 klappen en op 2.15 minuten 6 (!) klappen. Dat is toch wel meer dan 2.......
Maar goed, ik heb er geen verstand van, daarom vroeg ik hoeveel klappen ze mogen geven.
Ibbel schreef:De mods grijpen niet (meer) direct in bij off-topic gaan. Dat is een beleidswijziging van een (paar?) jaar terug. Als TS het niet storend vindt en/of er voldoende zelfregulatie plaatsvindt worden off topic posts niet verwijderd. Hooguit komt er een modopmerking om iedereen er op te attenderen dat er (te) veel off topic wordt gegaan, maar die zelfregulatie gaat hier volgens mij wel prima. En ik zie ook geen posts die over de schreef zijn qua taalgebruik etc.
Kortom, je kunt uiteraard wel temmen, maar dat wil nog niet zeggen dat de mods a) binnen 5 minuten reageren en b) reageren zoals jij dat zou willen.
femo schreef:Ik vind de deze tak van de sport ook niet heel fijn. de paarden zijn meestal te jong. ik moest op school naar een filmpje kijken van een paardje van 2 op de baan. die rende al een beetje raar. zijn benen braken gewoon. en hij rende nog een tijdje door omdat hij zo'n rotvaart had.
maargoed, ik zie ook genoeg leed in de andere takken van de sport hoor.![]()
En ik ben geen zweefteef ofzo. maar ik probeer mijn sport wel zo zacht mogelijk uit te voeren. (waar dat kan)
grace1989 schreef:kyrkelover schreef:De schimmel in de video krijgt in totaal 2 klappen.....
De schimmel krijgt op 2 minuten in het filmpje 3 klappen en op 2.15 minuten 6 (!) klappen. Dat is toch wel meer dan 2.......
Maar goed, ik heb er geen verstand van, daarom vroeg ik hoeveel klappen ze mogen geven.