Paardenbeul slaat toe in Zutendaal, België

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:00

Ja dat is waar. Bij een kennis van me waar ook 2 veulens zijn toegetakeld hebben alle eigenaars nu samen gelegd voor camera's. Maar ja, het zou eigenlijk niet nodig moeten zijn, helaas :(

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:03

_Lisaa_ schreef:
Dat is niet helemaal waar, wij hadden ook een camera op een prive stalletje ivm iemand van stal die zadels gejat had van ons. En daar was alles zeer duidelijk te zien en die camera zat nog onder de duizend euro.

Verschrikkelijk dit moet er niet aan denken je maatje zo te vinden in zijn stal :(
Hoop echt dat de dader snel gevonden is bah!

Dan heb jij geluk. Maar met tweedehands of goede contacten kan je er ook wel goedkopere krijgen..

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:06

Snollygoster schreef:
_Lisaa_ schreef:
Dat is niet helemaal waar, wij hadden ook een camera op een prive stalletje ivm iemand van stal die zadels gejat had van ons. En daar was alles zeer duidelijk te zien en die camera zat nog onder de duizend euro.

Verschrikkelijk dit moet er niet aan denken je maatje zo te vinden in zijn stal :(
Hoop echt dat de dader snel gevonden is bah!

Dan heb jij geluk. Maar met tweedehands of goede contacten kan je er ook wel goedkopere krijgen..

Klopt helemaal goedkoper kan nog haha vroeg aan me vriend net die zij dat die zelfs maar 400 kosten en de beelden waren echt super heb ze toen zelf gezien hebben de gene die we zochten ook zo kunnen achter halen met dank aan de beelden. Dus t is idd wel slim om camera's te hebben maar daar moet je wel geld voor hebben idd!
En onze camera was overigens geen 2e hands gewoon nieuw.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:11

Ayasha schreef:
Ik vind het apart dat de beste man meteen aan wraak denkt in een filmpje op tvl. (de eigenaar)...
Kreeg bij zijn manier van praten meteen zo'n gevoel van "volgens mij weet jij meer dan je loslaat"
Maar goed, da's een gevoel en ook weer speculatie dus eigenlijk zou ik het niet mogen uit spreken maar ja.. Kan het ook niet helpen dat ik dat gevoel kreeg.

net t filmpje ook gezien en t viel mij idd ook al op ja dat hij volgens mij meer weet....maar ben benieuwd hoe en wat

Anoniem

Re: Paardenbeul slaat toe in Zutendaal, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:15

Denk niet dat je nog wat gaat horen van het hoe en wat ... vind ook niet dat iemand daar zaken mee heeft eigenlijk :+ Ik hoef het niet zo nodig te weten, het is erg genoeg dat het gebeurd is en ik hoop dat het nooit meer opnieuw gebeurt ...

Ewona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:55

Camera's zijn inderdaad ook stukken goedkoper te vinden dan 5000 of 8000 euro.
Paar honderd euro heb je al een goede als je wat rondkijkt en vergelijkt.
De onze kunnen aangesloten worden op tv, maar ook op pc en je kan de beelden dan later nog bekijken.
Beeldkwaliteit is ook prima, zelfs zonder licht, camera's hebben infrarood.
Mijn man heeft zich toen een tijd bezig gehouden met vergelijken en uitzoeken en prijzen aanvragen en ze uiteindelijk via internet bestelt.
Ken er zelf niets van, dus was al lang tevreden dat die dingen werkten, zodat ik niet telkens naar achter hoefde rennen als het birth alarm afging. :D
Even volgen via camera of het wel nodig was en zo niet, nog even omdraaien onder mijn donske.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 09:55

[***] schreef:
Denk niet dat je nog wat gaat horen van het hoe en wat ... vind ook niet dat iemand daar zaken mee heeft eigenlijk :+ Ik hoef het niet zo nodig te weten, het is erg genoeg dat het gebeurd is en ik hoop dat het nooit meer opnieuw gebeurt ...

Tja dat denk ik ook niet maar ben al blij dat ik niet de enige was die dat idee kreeg van het filmpje. Daarbij op geteld dat er nu ineens een hamer is gebruikt ipv een mes, betwijfel ik dat het hier om 'de' paardenbeul gaat die iedereen bedoelt. Sowieso vermoed ik dat er meer dan een beul is.. Zijn gebied is nl wel erg groot..

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:02

Ik denk dat de beul onze merrie ook bewerkt heeft 3 jaar terug toen hij pas bezig was. Dit was in Gellik, dat is maar een kwartier van Zutendaal. Kan best dat hij geëscaleerd is....
Hoelang zal het duren voor het eerste menselijke slachtoffer gaat vallen, let eens op hoeveel media er dan te pas komt want dan is het ineens wel essentieel dat de dader gevonden wordt.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:55

Ewona schreef:
Camera's zijn inderdaad ook stukken goedkoper te vinden dan 5000 of 8000 euro.
Paar honderd euro heb je al een goede als je wat rondkijkt en vergelijkt.
De onze kunnen aangesloten worden op tv, maar ook op pc en je kan de beelden dan later nog bekijken.
Beeldkwaliteit is ook prima, zelfs zonder licht, camera's hebben infrarood.
Mijn man heeft zich toen een tijd bezig gehouden met vergelijken en uitzoeken en prijzen aanvragen en ze uiteindelijk via internet bestelt.
Ken er zelf niets van, dus was al lang tevreden dat die dingen werkten, zodat ik niet telkens naar achter hoefde rennen als het birth alarm afging. :D
Even volgen via camera of het wel nodig was en zo niet, nog even omdraaien onder mijn donske.

Wij hebben ook een stuk of 8 camera's staan thuis en hebben ze gelukkig via een vriend goedkoper kunnen krijgen omdat hij in de elektronica werkt. Ze hebben ook een mooie kwaliteit, infrarood en je kan de beelden altijd achteraf her bekijken. Natuurlijk waren de camera's door het grote aantal nog steeds niet "goedkoop", maar we zijn er tevreden mee.
Een echte goede camera zal nog steeds duur zijn, hangt er gewoon vanaf met je tevreden bent of niet.

Tamtaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 08:11

Jeetje, word hier heel boos en verdrietig van. Wat voor een idioot doet zoiets?!

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 08:16

wat erg...... sterkte voor de eigenaren.
Wat gaat er in die persoon z'n hoofd om op zo'n moment.... Vreselijk

Browny_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 22:35

dom /3 :( ;(