Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lisaa_ schreef:Dat is niet helemaal waar, wij hadden ook een camera op een prive stalletje ivm iemand van stal die zadels gejat had van ons. En daar was alles zeer duidelijk te zien en die camera zat nog onder de duizend euro.
Verschrikkelijk dit moet er niet aan denken je maatje zo te vinden in zijn stal
Hoop echt dat de dader snel gevonden is bah!
Snollygoster schreef:_Lisaa_ schreef:Dat is niet helemaal waar, wij hadden ook een camera op een prive stalletje ivm iemand van stal die zadels gejat had van ons. En daar was alles zeer duidelijk te zien en die camera zat nog onder de duizend euro.
Verschrikkelijk dit moet er niet aan denken je maatje zo te vinden in zijn stal
Hoop echt dat de dader snel gevonden is bah!
Dan heb jij geluk. Maar met tweedehands of goede contacten kan je er ook wel goedkopere krijgen..
Ayasha schreef:Ik vind het apart dat de beste man meteen aan wraak denkt in een filmpje op tvl. (de eigenaar)...
Kreeg bij zijn manier van praten meteen zo'n gevoel van "volgens mij weet jij meer dan je loslaat"
Maar goed, da's een gevoel en ook weer speculatie dus eigenlijk zou ik het niet mogen uit spreken maar ja.. Kan het ook niet helpen dat ik dat gevoel kreeg.
[***] schreef:Denk niet dat je nog wat gaat horen van het hoe en wat ... vind ook niet dat iemand daar zaken mee heeft eigenlijkIk hoef het niet zo nodig te weten, het is erg genoeg dat het gebeurd is en ik hoop dat het nooit meer opnieuw gebeurt ...
Ewona schreef:Camera's zijn inderdaad ook stukken goedkoper te vinden dan 5000 of 8000 euro.
Paar honderd euro heb je al een goede als je wat rondkijkt en vergelijkt.
De onze kunnen aangesloten worden op tv, maar ook op pc en je kan de beelden dan later nog bekijken.
Beeldkwaliteit is ook prima, zelfs zonder licht, camera's hebben infrarood.
Mijn man heeft zich toen een tijd bezig gehouden met vergelijken en uitzoeken en prijzen aanvragen en ze uiteindelijk via internet bestelt.
Ken er zelf niets van, dus was al lang tevreden dat die dingen werkten, zodat ik niet telkens naar achter hoefde rennen als het birth alarm afging.![]()
Even volgen via camera of het wel nodig was en zo niet, nog even omdraaien onder mijn donske.