ingvdh schreef:@Tineke, je hoort het verhaal van een kant, van een zwaar getraumatiseerde moeder die er alles aan heeft gedaan om de "schuldige" achter tralies te krijgen.
Je weet simpelweg niet wat de manege eigenaresse heeft gedaan om toenadering te zoeken en hoe hier is op gereageerd door de familie. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je niet zit te springen om contact met mensen die jouw het liefst achter slot en grendel zien en je op eenzelfde wijze behandeld wordt als je toenadering zoekt.
Ik kan alleen maar hopen dat alle partijen nu beginnen met het verwerken van alles in plaats van met modder naar elkaar te gooien, daar wordt niemand beter van.
Gewoon niet waar. Ze eisten een voorwaardelijke straf, dat betekent dat de straf die ze eisten niet moest worden uitgezeten. Dus niks achter slot en grendel. Het ging hen er om dat hun kind eigenlijk als schuldige werd aangewezen (die had daar niet moeten zijn) en zo de verantwoordelijkheid op het kind zelf gelegd werd.
Edit: en dat er maar één kant van het verhaal getoond wordt, wilt niet zeggen dat het daarom absoluut onwaar hoeft te zijn.