Nou dan had ik ook al in scheiding moeten zitten,.. mijn man zegt altijd "ze gaat vreemd met het paard" als ik en paard knuffellen.. pfff die kerel spoort niet lol
Ps geniale foto hier iets boven haha
iamsam
Geplaatst: 09-10-13 13:04
Hoera in ben BI, ik zoen zowel mijn merrie als mijn ruin, en dat op mijn leeftijd, daar zal ik in de Verenigde Emiraten voor gestenigd worden.
So be it !
Huertecilla
Geplaatst: 09-10-13 13:44
Ik heb het over Bokt Geerke. Hier op dit topic wordt ongenuanceerd anti-man gereageerd op basis van een nieuwsbericht.
Mbt zoals dat hier onbehoorlijk ´apenlanden´ is genoemd is de hele sameleving anders en niet noodzakelijkerwijze beter noch slechter omdat de context ook anders is. Bedenk dat een vrouw die daar als hobby een paard kan houden bepaald niet tot dezelfde klasse die dat in NL kan (laten) betalen behoort. Je kan zo simpel als hier gedaan wordt eenvoudigweg niet oordelen.
Over de NL-samenleving kan ik dat wel en daar kan je als man veel, VEEL beter níet huwen
XxDancexX
Geplaatst: 09-10-13 17:19
dammie1 schreef:
Koper schreef:
Was de volbloed in kwestie trouwens een hengst, merrie of ruin?
Ojee, homosexualiteit is ook nog eens verboden in die landen. Dus ik hoop voor die dame dat het een hengst was
Doodstraf Weet niet eens of ze dat daar doen
Valerievries
Geplaatst: 09-10-13 23:47
Omg, dit is toch echt te sneu voor woorden...gelukkig trekt die vrouw zich er niks van aan en kan ze gewoon scheiden zonder problemen. in ieder geval geen familie-eer bullshit. rare mensen daar