dus dat valt wel mee ...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blijheid schreef:Hehe, dat was even stressen. Had al wel een chauffeur maar nergens in de wijde omtrek meer een vrachtwagentje te huren.....Twee ochtenden aan de telefoon gezeten, maar nu gaan we met de paardentaxi
daiswees schreef:Outfit bijna compleet, spaans hoofdstel gekocht , spaanse zadel mee , tja volgens mij geen roze voor ons haha !
romyloverrr schreef:ik moet 97,5 kilometer rijden
dus dat valt wel mee ...
Blijheid schreef:Ik heb toevallig ook een Spaans zadel
Net een maandje geleden gekocht, niet eens omdat ik persé Spaans wilde, maar omdat dit voor pony en mij het beste paste. Ik rijd toch geen wedstrijden, dus ach, hoe het er uit ziet vind ik niet zo belangrijk. Wel grappig dat het nu ineens zo passend blijkt te zijn, puur toevalM'n schaapje voor er onder (echt schapenvel, heerlijk zacht) kwam ook van de week binnen, dus ponylief loopt er zo bij op HE
[ Afbeelding ]
romyloverrr schreef:Blijheid schreef:Ik heb toevallig ook een Spaans zadel
Net een maandje geleden gekocht, niet eens omdat ik persé Spaans wilde, maar omdat dit voor pony en mij het beste paste. Ik rijd toch geen wedstrijden, dus ach, hoe het er uit ziet vind ik niet zo belangrijk. Wel grappig dat het nu ineens zo passend blijkt te zijn, puur toevalM'n schaapje voor er onder (echt schapenvel, heerlijk zacht) kwam ook van de week binnen, dus ponylief loopt er zo bij op HE
[ Afbeelding ]
mm , die spaanse barefoot ziet er zo gek nog niet uit te paard
Blijheid schreef:Kan je daar wel lekker in bewegen Crazycactus? Zeker als we met zo'n stok gaan rijden (geen idee, maar kan me dat voorstellen) moet je met je armen wel de ruimte hebben denk ik
Klinkt wel heel chique trouwens