Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bertie schreef:Er was een langdurige, staande ovatie na de proef voor slechts één combinatie .. 11.000 mensen die zich vergissen, of geen verstand hebben van dressuur?
Ik kijk normaal nooit dressuur maarja, we hadden alleen NL 1,2 en 3
dus dan word het automatisch paardensport. Maar vond de uitslag wel een beetje tegenvallen.
kan daar echt van genieten. Ze bewijst anders toch echt keer op keer om de allerbeste te zijn en heb toch meer vertrouwen in de kennis van de jury dan het volk op bokt hier
Hermelientje schreef:bertie schreef:Er was een langdurige, staande ovatie na de proef voor slechts één combinatie .. 11.000 mensen die zich vergissen, of geen verstand hebben van dressuur?
Elfduizend mensen vergissen zich. Alle honderduizenden in andere landen (waaronder Duitsland) die Charlotte wel een correcte winnaar vinden vergissen zich. De mederuiters die heus ook wel weten hoe het echt zit met de onderlinge niveauverschillen vergissen zich. De KNHS die zegt dat de zege onomstreden is vergist zich en ga zo maar door. Welkom in de wondere wereld van Bokt. Ik begin me nu echt af te vragen of Anky, Edward en Adelinde eigenlijk wel al hun medailles eerlijk verdiend hebben. Die juryleden zullen het ook wel allemaal fout hebben gedaan, het zijn grotendeels dezelfde mensen als nu. Aan Edward en Totilas twijfel ik nu het meest, hij kreeg ook altijd staande ovaties en alle juryleden zetten hem altijd op de eerste plaats. Dat kan echt nooit kloppen.![]()
Dat idee over het schrappen van de hoogste en de laagste score zoals mensen hier voorstelden moeten we echt niet doen. Dan zou ons landenteam namelijk hun zilveren medaille kwijt zijn en brons hebben gekregen.
Dat goud voor de slechtste verliezers blijven we voorlopig wel winnen op deze manier, dat is mooi meegenomen.
Timo_040 schreef:Kun je ergens de kür terug kijken?

xMercury schreef:Altijd heerlijk om die negatieve reacties te lezen over Charlottekan daar echt van genieten. Ze bewijst anders toch echt keer op keer om de allerbeste te zijn en heb toch meer vertrouwen in de kennis van de jury dan het volk op bokt hier
xMercury schreef:Altijd heerlijk om die negatieve reacties te lezen over Charlottekan daar echt van genieten. Ze bewijst anders toch echt keer op keer om de allerbeste te zijn en heb toch meer vertrouwen in de kennis van de jury dan het volk op bokt hier

Hierbij krijg ik trouwens elke keer wel weer kippenvel, magische combi was dat toch..