Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Zo'n jong kind moet je er helemaal niet opzetten, acht jaar is vroeg genoeg om te beginnen. En stapritjes maken met een ouder die het paard vasthoud aan het hoofdstel?? Weet je hoe hoog het is voor een kleintje tot de grond en je houd het paard misschien wel vast als het schrikt maar dat kind vliegt eraf, ook al loop je er naast. Hoop dat het kind helemaal hersteld, heb het ook anders meegemaakt bij kennissen.
Suelza schreef:Bij mij mogen ze het niet... Vanaf 7 mogen ze te paard. Wetenschappelijk bewezen dat het ongezond is voor een kind. Er een keertje opzitten vind ik iets heel anders als rijden.
Verder staat deze hele discussie los van dit verhaal/topic. Het lijkt mij vreselijk als ouder als er zo gespeculeerd wordt open en bloot op internet (terwijl niemand er bij is geweest en het hele verhaal kent), terwijl jouw dochtertje hoogstwaarschijnlijk nog op de intensive care ligt en je nog niet weet wat de lange termijn schade aan de hersenen zou kunnen zijn...
Wendy schreef:Wat doet een 5-jarige op een paard/pony?
kimmysan schreef:Suelza schreef:Bij mij mogen ze het niet... Vanaf 7 mogen ze te paard. Wetenschappelijk bewezen dat het ongezond is voor een kind. Er een keertje opzitten vind ik iets heel anders als rijden.
Verder staat deze hele discussie los van dit verhaal/topic. Het lijkt mij vreselijk als ouder als er zo gespeculeerd wordt open en bloot op internet (terwijl niemand er bij is geweest en het hele verhaal kent), terwijl jouw dochtertje hoogstwaarschijnlijk nog op de intensive care ligt en je nog niet weet wat de lange termijn schade aan de hersenen zou kunnen zijn...
Heb je een bron hiervan? Ben wel benieuwd. Heb het namelijk nog nooit gehoord.