Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JlnG schreef:Ik wilde net hetzelfde doen, wist niet of ik iemands FBstatus mocht delen. Dit is het onderschrift bij de foto:Citaat:Hallo iedereen,
Afgelopen nacht om half 2 hebben wij drie mensen op heterdaad betrapt terwijl die op onze weide in Beringen rondliepen.Deze personen hadden een arsenaal aan messen en koorden bij zich en zijn op de vlucht geslagen.Bij het op de vlucht slaan heeft een van de personen zijn gsm verloren.Wij hebben deze ondertussen dan ook aan de lokale politiediensten overgemaakt.Wij hebben de gsm wel zelf onderzocht en daar enkele video opnames gevonden die genomen zijn tijdens het bewerken van paarden.Daartussen zat een opname van afgelopen dinsdag van het veulen.Ook stonden er enkele foto's op die meer dan waarschijnlijk van die persoon zelf zijn.Wij hebben 1 foto overgezet op onze computer en willen deze hierbij graag met jullie delen.Wie kent deze persoon? Laat de jacht beginnen en maak hem af voor mijn part!!
Stral schreef:Ik vind dit echt heel erg, de persoon die hier bij naam genoemd wordt: da's gewoon smaad, zo'n dingen op internet smijten. Tof hoor, als je die zen naam op Google gaat intikken en dan zoiets tegenkomen? Kan dat zomaar?