Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Mondy_ schreef:Ik vind dat wat overhaaste conclusies hoor. Ik ben ook vast wel eens "vergeten" een dier te belonen, ook voor iets wat hij goed gedaan heeft en ik ben niet eens een wedstrijdruiter, dus van winnen of verliezen is geen sprake.Tja _sumerly_ ik ben inderdaad iemand die het paard beloont als het iets goed heeft gedaan. Helemaal met dit soort dingen. Natuurlijk hoeft ie niet gelijk hem plat te knuffelen of hem te overladen met kusjes. Maar helemaal niets dan laat je je imo flink kennen. Maarja dat schijnt helaas steeds vaker de norm zijn, belonen bij winst en voor de rest niet.
Bovendien horen we niet wat de ruiter zegt, voor hetzelfde geld beloont hij hem met zijn stem. (Buiten dat, volgens mij geeft hij hem inderdaad een aai nadat hij zijn zweep heeft opgepakt.)
ach, het paard lijkt er geen problemen mee te hebben en je ziet op het moment dat de camera uitzoomt ( 1.20 ) dat ie z'n paardje gewoon netjes beloont
hilarisch
xxCYNNxx schreef:![]()
hilarisch
En wat een kanjer van een paard zeg, dat hij/zij zo braaf en geduldig blijft staan
Overigens........hier is de echte mister stickabillity
[ Video ]
!