Bokt.nl zoekt een Community Manager

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Bokt.nl zoekt een Community Manager

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 21:08

Daar heb je misschien gelijk in maar ik voldoe niet genoeg aan de eisen. Daarom wel jammer had namelijk wel deze kant op gewild maar heb geen opleiding in deze richting

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 22:45

Heel interessant, ik solliciteer...ben momenteel toch op zoek naar een nieuwe uitdaging na mijn HBO bedrijfskunde

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 11:13

Ik zit er ook serieus over na te denken om te solliciteren. Er zullen vast en zeker mensen zijn die beter passen, maar het lijkt mee een heel interessante uitdaging! Ik heb de ontwikkeling gezien die bokt in de afgelopen jaren heeft doorgemaakt en zou het erg leuk vinden om hier zelf een steentje aan te kunnen bijdragen en het werk van eline voort te zetten.

Twijfel, twijfel, twijfel....

Babsding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 11:16

Gesolliciteerd! Helemaal mijn ding!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 12:33

Offtopic, geniale karikatuur in je profiel Babsding :D .

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 12:38

Wat een mooie kans, ik ga ook eens een brief opstellen :)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:49

Bedankt voor de complimenten die geplaatst zijn! :)

Ik heb met heel veel plezier voor Bokt gewerkt en ben heel benieuwd wie me op gaat volgen. Alvast veel succes :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:15

Wat ga je eigenlijk na Bokt doen, Eline? :)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:47

Dat is tot nu toe onbekend, ik ben nog op zoek naar een nieuwe baan. Nieuwe dingen leren, in ieder geval :)

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 16:03

Jammer genoeg al fulltime bezig, maar ik wens alle sollicitanten heel erg veel succes!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 17:44

Winged schreef:
Klinkt wel interessant, maar hoe zit het met de arbeidsvoorwaarden? Het is een baan waar je elke dag wel mee bezig bent lijkt me (7 / 7) en met pensioen etc?

Is hier antwoord op gegeven? Ik heb geen interesse, maar het lijkt me wel kritieke informatie.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 18:11

Lijken me dingen die de mensen die gevraagd worden bij ter sollicitatie daar wel te horen krijgen, denk je niet?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 18:23

Tja, misschien bespaart men heel wat mensen de moeite van het solliciteren als daar gewoon duidelijkheid over is. Het zijn toch ook geen staatsgeheimen, neem ik aan. Als er mensen spreken over hun baan er voor te willen opzeggen, vind ik gewoon dat je duidelijk moet zijn in wat je te bieden hebt naast salaris.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-13 18:29

De secundaire arbeidsvoorwaarden gaan voor een heel groot deel in overleg. We zijn op het moment een vrij kleine organisatie (met 4 mensen op de loonlijst inclusief ikzelf) en hebben daarom geen standaard pakket met pensioen, uren, vergoedingen, etc. Wat voor de een belangrijk is, is voor de ander totaal niet boeiend.

Er is geen CAO iig, ook geen collectieve pensioenregeling, dat laatste is voor een kleine organisatie ook moeilijk te regelen en beknot je mogelijkheden ook flink. Iig geen lease-auto, geen 13e maand, mobiele telefoon en/of laptop zijn dingen die prima bespreekbaar zijn. Maar, zoals ik al zei, het ligt allemaal erg aan wat jij belangrijk vindt.

@Seven; er zijn niet echt opleidingen in deze richting. Een opleiding die raakvlakken heeft geeft je zeker een voorsprong, maar belangrijker vind ik analytisch vermogen, people-skills, ervaring, etc.

@Tieneke; ik neem aan dat mensen hun baan niet opzeggen op het moment dat ze van plan zijn om een sollicitatiebrief te sturen :) Over de secundaire arbeidsvoorwaarden ook een aantal mails gehad.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 18:32

Ik hoop ook van niet, maar de dingen die je nu opnoemt kunnen toch in het eerste stadium al bepalend zijn voor mensen om wel of niet te solliciteren. Dit geeft toch al wat duidelijkheid :)

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 20:34

Tieneke schreef:
Ik hoop ook van niet, maar de dingen die je nu opnoemt kunnen toch in het eerste stadium al bepalend zijn voor mensen om wel of niet te solliciteren. Dit geeft toch al wat duidelijkheid :)

Het werk zelf moet duidelijkheid geven of je wel of niet wil solliciteren. Al die voorwaarden komen meestal pas in een tweede gesprek.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 20:35

Niet mee eens. Ik ben sinds een maand ongeveer dagelijks vacaturesites aan het aflopen en bekijk enorm veel jobaanbiedingen. Zeker extralegale voordelen of de indeling van de werkuren (dagen) staan hier toch altijd bij vermeld.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 20:52

@Tieneke de indeling van de uren staat wel degelijk vermeld in de vacature.
BartVB schreef:
Wat wij bieden

Een veelzijdige baan in een klein team met een open, informele sfeer. We gaan sterk uit van het eigen initiatief en verantwoordelijkheid van medewerkers en vrijwilligers. Het salaris dat we bieden is afhankelijk van je ervaring en achtergrond maar ligt bij aanvang tussen € 2700 en € 3300 bruto op basis van 36 uur. Je werkt grotendeels vanuit huis, je uren (32 tot 36) en werkzaamheden kun je zelf indelen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 21:00

Zucht... maar toch stelde er iemand vragen over. En de andere dingen werden er niet vermeld in de OP. Mij maakt het niet uit hoor, het hoeft niet zo opgeblazen te worden.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 21:02

Tineke, je hoeft niet te solliciteren hoor ;)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 21:05

Dat doe ik ook helemaal niet en dat heb ik ook gezegd, ik heb enkel andermans vraag herhaald... Zucht opnieuw.

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 21:07

Zo ik heb net mijn CV en motivatiebrief verzonden.
Spannend hoor! *fingers crossed :j *

Het lijkt mij echt een hele leuke baan en de voorwaarden die ze stellen sluiten precies aan op wat ik zoek.
Moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe niet veel vacatures ben tegengekomen die zo nauw aansluiten.
Dus ik zit hier echt op en neer te wiebelen in de stoel haha. Duurt nog zolang tot de 22e juli! *D

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 21:34

Nou, inderdaad! Ik weet niet of er voor 22 juli al uitnodigingen verstuurd zullen worden? Of wordt er 22 juli pas echt bekeken wie er wel en niet uitgenodigd zal worden voor een gesprek?

Wel veel concurrentie, als ik het zo lees *D Amanda, ik had precies hetzelfde. Ik dacht: hier staan gewoon 'Bokt.nl zoekt Rianne Dekker', haha! Het lijkt me erg leuk en ik hoop van harte dat mijn motivatiebrief en CV interessant genoeg zijn. En zo niet; erg jammer, maar helaas, dan zal er vast iemand zijn die nog beter voldoet aan de gestelde eisen en die gun ik het dan ook van harte :)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:41

Jammer dat er HBO/WO achtergrond gevraagd wordt. Ik heb zelfs 'slechts' een MBO opleiding gedaan, maar heb het idee dat dit wel echt een baan voor mij is.
Ik ga er in mijn vakantie eens flink over nadenken en dan wellicht solliciteren. Niet geschoten is altijd mis nietwaar?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 11:47

Daar zit ik ook mee Suuskipje... heb door werkervaring (betaald of vrijwilligerswerk) het perfecte profiel voor deze baan eigenlijk... en ook het gewenste denkniveau (is uit tests gebleken), maar geen HBO-/WO-diploma of -achtergrond... dus ik ga maar niet solliciteren...

(en ik ben er ook vrij zeker van dat ik hoe dan ook niet geschikt bevonden zal worden)