Is nu 1,5-2 jaar geleden... Toen was het vooral rommelig, paarden die we zagen, zagen er ehm.. tjah... Er liepen wel wat magere beesten bij, maar niet schandalig... Moet toegeven dat de paarden toen in de bak stonden en zij vooral aan het vertellen was over der geweldige hengst (?) Maar het verhaal klopte niet... (verhalen die ze zei, konden niet kloppen (over wedstrijden etc.)) Niet de stallen in geweest toen, we kwamen immers voor het huren/meerijden in een binnenbak...
Uiteindelijk daar niet gaan rijden trouwens, want we hadden iets anders gevonden

Vorig jaar zochten we een kinderpony... Toen werden we de manege gestuurd, want maneges hebben altijd wel brave kinderpony's blabla... Toen dus wel in de stallen geweest... Paarden stonden er op stenen... Bij elkaar te krap... De helft zag er niet uit... Toen heeft diegene met wie ik mee kijken was, ook een melding gemaakt... Wij zijn ook binnen geweest bij de mensen, want we hadden een afspraak gemaakt om naar een pony te gaan kijken... (Gelukkig geen kids bij ons... want we wilden eerst een keer zelf kijken en als het iets was... dan pas... anders is het elke keer een teleurstelling) maar het was echt triest gewoon... Ze moest iets gaan doen (weet niet eens meer wat) en weet dat wij naar de auto zijn gelopen en weg zijn gereden...
Het is heel stom... je kan op een verkeerde dag komen, verkeerd tijdstip... En 100 excuses hebben waarom de stallen niet schoon zijn of er veel viezigheid in ligt.. maar hier lag er werkelijk alleen smerige kuil wat nog niet opgegeten was op de grond :S (en nee, niet als bodembedekking, maar echt als rest... )
Heb er toen niets meer van gehoord hoe dat is afgelopen.. Maar ik zeg ook heel eerlijk dat ik niet snap dat er kinderen reden van een jaar of 16... die moeten toch beter weten? Dat je een kind van 12 nog iets wijs kan maken ok... Maar ouder?
Het verhaal om Omroep Brabant blijf ik raar vinden... Als ik het vermoeden heb dat iemand mijn paard vergiftigd dan neem ik maatregelen..
Maar was het ook niet dat deze manege wel vaak van eigenaar veranderd is?