Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purkie schreef:[ Video ]
Australiërs hebben iets tegen uitheemse soorten(paarden) maar hebben ze zich ook niet ten koste van de Aboriginals over heel Australië verspreid en vermenigvuldigd?
Het zouden vast goede endurance paarden zijn! btw waarom laten ze niet wat natuurlijke vijanden op ze los ipv een helicopter Laura_Zodine schreef:purkie schreef:[ Video ]
Australiërs hebben iets tegen uitheemse soorten(paarden) maar hebben ze zich ook niet ten koste van de Aboriginals over heel Australië verspreid en vermenigvuldigd?
Het zouden vast goede endurance paarden zijn! btw waarom laten ze niet wat natuurlijke vijanden op ze los ipv een helicopter
liedje89 schreef:Leffroi schreef:Het enige waar ik mij druk om kan maken.. Wat gaan ze met het vlees doen? Moet je eens kijken hoeveel monden je daarvoor kan voeden. Haast lekkerder en 'natuurlijker' vlees vind je niet. Is dat ook bekend? Of gaan ze ze verbranden ofzo?
Volgens mij laten ze het liggen want in het nieuwsbericht hebben ze het ook over dingo's. Lijkt me trouwens ook dat dat geen goed vlees is omdat er teveel stress is bij het schieten.