Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idefix4 schreef:Anoli schreef:Tja mooi vind ik het niet, maar ik ben er niet op tegen hoor.
Ga er niet vanuit dat ze het paard speciaal gedood hebben hiervoor, dus tja of ie dan direct de oven in gaat of eerst nog wat weekjes/maandjes ergens hangt en dán de oven in gaat...
Lees jij geen kranten? Volgens mij gaat dat vlees gewoon naar Ikea.![]()
En een dood paard, dat is ingeslapen thuis, mag mee met rendac. En dat vind ik een prima zaak! Ik kan me overigens niet voorstellen, dat ze hier een ingeslapen paard voor hebben gebruikt. Dit paard is gewoon geslacht en was dus ter consumptie. En persoonlijk vind ik dat in een land waar de voedselbank hoogtij vier en waar er werelddelen zijn met honger een prima zaak om hem op te eten. Ik ga mijn boterham toch ook niet in Ethiopie achter glas etaleren? Ik zie dat als hetzelfde. 't Had in dit geval eten kunnen zijn.
En inderdaad, vraag me ook af of het met een mens wel had gemogen. Maar ja, er worden ook lichaamsdelen van mensen op sterk water gezet voor in musea...
Kaka schreef:Prachtig, die heftige reacties. Is emoties opwekken niet precies het doel van kunst? Het maakt onmiddelijk dat we nadenken over precies datgene wat de maker voor ogen had.
Doubtless schreef:Liesje1611 edit: Z'n paard hangt in de etalage
Kaka schreef:Prachtig, die heftige reacties. Is emoties opwekken niet precies het doel van kunst? Het maakt onmiddelijk dat we nadenken over precies datgene wat de maker voor ogen had.
Overigens stelde iemand dat dit wel een heel luie manier van kunst maken is, maar ik denk dat het lichaam niet ongeprepareerd is en een lichaam prepareren is ook een vak apart.
yarrah schreef:http://www.pollymorgan.co.uk/
Ik zag haar laast op TV, prachtig wat ze maakte van dode dieren. Naar haar werken is heel veel vraag naar.
Het is een moderne manier van wat een preparateur doet.
Wat is er anders aan dan opgezette vossen en fazanten???