Oh jeetje, wat erg! Echt prachtig geschreven! Heel eg veel sterkte!
Steph001
Geplaatst: 27-03-13 18:42
Wat verschrikkelijk! Zit hier ook te vechten tegen de tranen na het lezen van jou droevige verhaal! Heel spijtig dat door zoiets je een paard moet verliezen! Heb in November mijn lieve haflinger ruin plotseling verloren! Heb hem 18 jaar gehad. Zo'n band krijg ik met geen enkel paard meer. Cremeren was voor mij veel te duur. Heb op www.paardenhaarsierraad.nl een prachtige ketting laten maken van zijn eigenwijze blonde plukken. Deze draag ik elke dag!
Heel veel sterkte!!
Julia
Geplaatst: 27-03-13 18:44
Prachtig geschreven Jody.. Knap dat je dit hebt gedaan.
Al_Zawraa
Geplaatst: 27-03-13 18:46
Het blijft zo verschrikkelijk, het liefst zou je willen dat het gewoon een nachtmerrie was.. Wat heb je het ontzettend mooi op weten te schrijven, er spreekt heel veel liefde uit. Helaas kan ik uit ervaring zeggen, dat de pijn en het verdriet niet slijt, maar uiteindelijk krijgt het een plekje en kan je ook weer aan de mooie dingen denken. Toen ik vorig jaar mijn meisje verloor, was ik ook blij dat haar moeder weer drachtig was, maar ook dat het net als bij jou nog een aantal maanden duurde voordat haar broertje geboren werd. Dat geeft je de tijd om het een klein beetje te verwerken, voordat het nieuwe veulen geboren wordt, zodat je daar ook weer van kan genieten.
Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen, en hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van de dracht van Heaven en straks van Nevaeh haar broertje of zusje, wat ook ongetwijfeld een plaatje zal worden.
Jeetje, wat vreselijk.. Enorm veel sterkte Muzefee !
Babsding
Geplaatst: 27-03-13 19:08
Jankend achter de pc, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte in deze onmogelijke tijd!!
Blanket
Geplaatst: 27-03-13 19:08
Sterkte met dit verlies!
prugelpiet
Geplaatst: 27-03-13 19:09
Echt een brok in mn keel, wat prachtig geschreven, Ook ik heb op nevaeh gestemd met de verkiezing, wat was ik onder de indruk, en nog steeds. Zo leuk, zo lief, zo schattig, en stoer, wat vond ik haar leuk. Wat ongelofelijk mooi geschreven, en heel veel sterkte toegewenst
tumtum96
Geplaatst: 27-03-13 19:11
Heel veel sterkte
tyleysmiley
Geplaatst: 27-03-13 19:11
Jody/Muzefee,ontzettend veel sterkte met het moeten missen van een hele bijzondere zwarte parel,gouden boktveulen 2012,sjeetje ben er net als andere bokkers helemaal stil en ontdaan van Hoe is mama eronder? Liefs Linda
pheebs1992
Geplaatst: 27-03-13 19:13
Wat een verschrikkelijk bericht! Veel sterkte de komende tijd, ze was een pracht van een meid dat veulen van jou! Ze had het nooit beter kunnen treffen dan bij jou!
Nientsje
Geplaatst: 27-03-13 19:16
Het eerste wat ik dacht toen ik deze titel las was... Nee niet Nevaeh Wat heb ik stiekem altijd genoten van de foto's van dit prachtige meisje.. Wat intens verdrietig dat haar dit heeft moeten overkomen..
Lieve Jody, ik wens jou en alle betrokkenen enorm veel sterkte met dit tragische verlies. Dit raakt mij ook diep, dus dan kan ik wel begrijpen hoe jij je voelt. Troost je met het feit dat haar broertje of zusje binnenkort op de wereld komt, dan is ze toch nog een beetje bij jou. Heel veel sterkte