Ophef in Amerika over doodschieten paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 09:48

Tamamba123 schreef:
Wat moet er door het paard dor zijn hoofd zij gegaan, moet je voorstellen een pistool op je hoofd te krijgen verschrikkelijk. Ik zou het mijn eigen paard nooit aandoen, het idee dat iemand mijn paard zou opeten nee zou hier onderdoor gaan. Kan ook niet begrijpen dat mens zo makkelijk denken over de slacht, voor wat voor dier dan ook. Ik weet dat mijn paard haar leven zou geven voor mij en dat is ook absoluut andersom.

volgens mij word hier een paard een beetje vermenselijkt :') geloof me, als je aan het wandelen bent in het bos (dus aan de hand) en je paard ziet een groot gevaarlijk roofdier, denk je dat het paard dan voor jou gaat staan om je te beschermen? :') het is een vlucht dier, heeft schijt aan jou en rent waar het rennen kan als er gevaar dreigt, met of zonder jou. Daarbij boeit het paard ook geen hol als er een geweer tegen zijn hoofd word gedrukt (mits die kopschuw is natuurlijk :') )... een paard denkt niet als een mens

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 09:57

We kunnen dit nu allemaal wel heel zielig vinden en dat is het natuurlijk ook, maar vergeet niet al die plofkippen, doorligvarkens en ophokkoeien. Die zijn veel zieliger dan dit paard dat waarschijnlijk best een aardig leven heeft gehad. Als je de wereld dus wilt verbeteren begin je bij jezelf en stop je met vlees eten.