Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicole schreef:Boehoe mensen waar maak jullie druk omer zijn wel erge dingen in de wereld.. Kop op zeg
superlise schreef:Jeetje waar mensen zich wel niet druk om maken, het is maar een titel waar je verder geen ruk aan hebt hoor. Jullie doen net alsof het een of andere mega eer is en ze de jackpot wint
Hoe dan ook Aspen is en was awsome en ik wens alle bokt-zeikerds sterkte met het verwerken van deze uitslag :')
Fitzroy schreef:Druk maken vind ik ook een erg groot woord. Het zal me verder worst zijn. Maar als er in de eerste tekst gevraagd wordt om uitzonderlijke prestaties dan kan ik Aspen (en ook nog andere paarden) in dat rijtje gewoon niet plaatsen. Ik heb niemand nog uitzonderlijke prestaties van Aspen zien benoemen. Van B naar LT hebben al meer boktpaarden gedaan, o.a. van Amber, Malene (weet ff haar Boktnaam niet) en anderen dus dat is niet uitzonderlijk. Volgens mij heeft ie zelfs nog nooit op de Hippiade gelopen en zat boktpaarden die dat weer wel gepresteerd hebben.
Ik sluit me dus verder bij Netje aan. Er worden appels met peren vergeleken.
Sappos schreef:Gefeliciteerd winnaarsHeb zelf niet gestemd omdat ik het eens ben met de mensen die kritiek leveren.
Volgende keer misschien een verkiezing houden van Bokt sportpaard van het jaar waar je Salinero, Valegro etc kan nomineren/erop kan stemmen en dan nog een aparte BOKTPAARD van het jaar verkiezing waar het dus wel gaat om de populariteit van het paard/de bokker. Ik snap de kritiek die mensen uiten, de paarden zijn onderling absoluut niet te vergelijken en daarom horen ze niet in één verkiezing thuis
Fiffill kan je dat toelichten? Ik ben ook wel benieuwd hoe je een rijfoto bewerkt. Behalve dan qua kleuren enzo
Fiffill schreef:Sappos schreef:Gefeliciteerd winnaarsHeb zelf niet gestemd omdat ik het eens ben met de mensen die kritiek leveren.
Volgende keer misschien een verkiezing houden van Bokt sportpaard van het jaar waar je Salinero, Valegro etc kan nomineren/erop kan stemmen en dan nog een aparte BOKTPAARD van het jaar verkiezing waar het dus wel gaat om de populariteit van het paard/de bokker. Ik snap de kritiek die mensen uiten, de paarden zijn onderling absoluut niet te vergelijken en daarom horen ze niet in één verkiezing thuis
Fiffill kan je dat toelichten? Ik ben ook wel benieuwd hoe je een rijfoto bewerkt. Behalve dan qua kleuren enzo
Bijv benen verplaatsen (zodat het paard ze hoger op lijkt te tillen/meer lijkt te strekken), hals/hoofd iets omhoog zodat er meer front op lijkt te zitten, etc.
Fiffill schreef:Sappos schreef:Gefeliciteerd winnaarsHeb zelf niet gestemd omdat ik het eens ben met de mensen die kritiek leveren.
Bijv benen verplaatsen (zodat het paard ze hoger op lijkt te tillen/meer lijkt te strekken), hals/hoofd iets omhoog zodat er meer front op lijkt te zitten, etc.
Marjoow schreef:Fiffill schreef:Bijv benen verplaatsen (zodat het paard ze hoger op lijkt te tillen/meer lijkt te strekken), hals/hoofd iets omhoog zodat er meer front op lijkt te zitten, etc.
Is dat echt allemaal gedaan op die fotos van Esmee?
Fiffill schreef:Marjoow schreef:Is dat echt allemaal gedaan op die fotos van Esmee?
Ik weet niet of dat op alle foto's zo is (neem aan van niet) maar daarom zei ik, je weet niet meer in hoeverre er aan gesleuteld is of niet en dat vind ik zonde (want imo is het helemaal niet nodig)
@Nicole: het gaat rond in HK's, op FB en per Pb, waarom zou dat niet openbaar besproken mogen worden? Ik vind 't namelijk wel degelijk jammer aangezien de gemiddelde bokker het niet zal weten.
Fitzroy schreef:@nynke1: dit heb ik geknipt uit het nomineertopic, is een quote van Sammie.
"De nadruk ligt op (uitzonderlijke) prestaties gedaan in het jaar 2012 waarbij 1 paard uiteindelijk als winnaar uit de bus komt" .
Dus, wat kan ik hier anders van maken?
Nicole schreef:Fiffill schreef:Ik weet niet of dat op alle foto's zo is (neem aan van niet) maar daarom zei ik, je weet niet meer in hoeverre er aan gesleuteld is of niet en dat vind ik zonde (want imo is het helemaal niet nodig)
@Nicole: het gaat rond in HK's, op FB en per Pb, waarom zou dat niet openbaar besproken mogen worden? Ik vind 't namelijk wel degelijk jammer aangezien de gemiddelde bokker het niet zal weten.
Omdat dit nogal offtopic is...
Ook heb ik het dier gelukkig in echt mogen bewonderen en foto's van gemaakt en zelfs een rondje op gedaan maar bij mij alleen maar lof want wauw wat rijd/reed die fijn!
Marjoow schreef:Fiffill schreef:
Is dat echt allemaal gedaan op die fotos van Esmee?
Rhodos schreef:Dat geloof ik niet? Zou dat? Ik kan me niet voorstellen dat dat gebeurd of ben ik nu heel naïef?
Rhodos schreef:Marjoow schreef:Is dat echt allemaal gedaan op die fotos van Esmee?
Dat geloof ik niet? Zou dat? Ik kan me niet voorstellen dat dat gebeurd of ben ik nu heel naïef?
Moet wel eerlijk zeggen dat ik de hele verkiezing, de uitslag en vervolgens de discussie er omheen wel een beetje typisch bokt vindt..
superlise schreef:Jeetje waar mensen zich wel niet druk om maken, het is maar een titel waar je verder geen ruk aan hebt hoor. Jullie doen net alsof het een of andere mega eer is en ze de jackpot wint
Hoe dan ook Aspen is en was awsome en ik wens alle bokt-zeikerds sterkte met het verwerken van deze uitslag