Komt niet meer terug geloof dr niet meer in Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Ailill schreef:Juut schreef:Ik dacht dat VN voor 'nieuws' was... Blijkt het echte nieuws verder in dit topic dat meneer Rath gaat trouwen
Ailill; ik hoop dat jij geen gedonder gaat krijgen, aangezien jij het nodige getekend zou hebben rond geheimhouding
Ik ga er ook niks meer over zeggen, moet echt eens leren mijn mond te houden
Fitzroy schreef:Dus er was een heel andere reden om niet mee te doen aan de hengstenshows dan deze
[VN] “Sport prioritair in planning Totilas”
Ailill schreef:Juut schreef:Ik dacht dat VN voor 'nieuws' was... Blijkt het echte nieuws verder in dit topic dat meneer Rath gaat trouwen
Ailill; ik hoop dat jij geen gedonder gaat krijgen, aangezien jij het nodige getekend zou hebben rond geheimhouding
Ik ga er ook niks meer over zeggen, moet echt eens leren mijn mond te houden
.lizzy1 schreef:Duur paard zo! Volgens mij hebben ze er nog geen stuiver aan verdiend.
Weet iemand of er veel mee wordt gedekt???
Mahitri schreef:Fitzroy schreef:Dus er was een heel andere reden om niet mee te doen aan de hengstenshows dan deze
[VN] “Sport prioritair in planning Totilas”
Waarom wordt er in dit artikel niet vermeld dat Totilas geblesseerd was? Pas in het artikel van vandaag staat dat hij al vanaf januari niet getraind kan worden.
Door niet eerlijk te zijn veroorzaak je ook een hoop irritatie en zeker ongeloofwaardigheid.

aslo schreef:Wat, alweer. Tss... En hij zou dit jaar niet dekken, maar alleen voor de sport ingezet worden toch?? Of zit ik er nu faliekant naast?

Ollie23 schreef:bron: horses.nl/bild.de
Er is ook goed nieuws voor de 28-jarige Rath. Hij heeft zijn 25-jarige vriendin Franziska Eisenmann ten huwelijk gevraagd en ze zei volmondig ‘ja’. Het huwelijk vindt eind augustus plaats in Kronberg. Het feest is daarna in Mallorca. Voor die tijd wil Rath met Totilas deelnemen aan het EK dressuur in Herning.
. 
Mousmous schreef:Arme jongen, hij moest 2 internationale wedstrijden rijden. (Volgens mij liggen Munchen en Wiesbaden, ook al waren ze internationaal, toch in Duitsland, dus dat moet niet al te ver geweest zijn). Dan mag hij wel een voorbeeld nemen aan onze ruiters, jeetje, die reizen af en aan. En rijden nog wel meer internationale wedstrijden. Je zou haast medelijden met hem krijgen.
Lara_Silver schreef:Ik vind het eerder vreemd hoe gefocust men is op dit duo. Komt op mij over als ziekelijke jaloersheid. En dan die onzin ja wat jammer van Totilas, bla bla. Als Nederland het duo Gal Totilas werkelijk zo hard nodig heeft om in de cijfers te blijven, zegt dat meer over het niveau dan iets anders. Het paard is verkocht, en zijn ruiter heeft helemaal niets waar te maken. Of heeft hij toevallig een exclusieve prestatie garantie getekend met bokt, daar lijkt het bijna op. Wat belachelijk, die heisa, leven en laten leven, die kerel heeft niets gedaan. Oja behalve jullie geliefde Toti onder het zadel te hebben! Wat gemeen van hem!