Blessure Totilas vertraagt rentree

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:26

Vast hardstikke in de staak gegaan dat paard :P Komt niet meer terug geloof dr niet meer in

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:50

ag ja snap niet dat dit nog voor pagina nieuws is.... >;) :o? :wave: :Z

Lumea

Re: Blessure Totilas vertraagt rentree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 22:57

wel echt sneu voor Rath, heb je zo'n toppaardje , heb je alleen maar tegenslagen en iedereen die op je loopt te zeuren. Wel frapant dat Totilas bij Edward niks mankeerde, maargoed ik gun het Rath en Totilas wel om weer lekker terug te keren en te gaan knallen!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 23:22

Ailill ik vind dat je met je berichten hier erg interessant probeert te doen...Jammer...Als je in dat deel van het paardenwereldje zit zou je toch moeten weten dat, hoe graag je ook wilt delen dat jij op de hoogte bent van dingen waar anderen niet van op de hoogte zijn, je dan toch even op je handjes moet zitten...Het is niet aan jou om te laten weten dat Toot eventueel naar Mallorca zou gaan verhuizen in de toekomst...Nee, je zegt het niet met zekerheid, maar je hoort gewoon je mond er over te houden. Als je veel met bekende mensen werkt zou je dat toch zo langzamerhand moeten weten.

Verder vind ik het erg jammer dat Matthias altijd zo afgezeken wordt, ik vraag mij af hoeveel mensen hem ooit hebben gesproken of kennen. Ik denk niet veel ( Ailill vast en zeker wel ;) ).

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 01:04

Mousmous schreef:
Oh gut, straks raakt zij ook nog geblesseerd

Tijdens het dekken?

Dinana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 01:50

ik dacht dat ik laatst ergens had gelezen dat Totilas voorlopig alleen nog voor de sport zou gaan en tijdelijk niet meer zou dekken??? :?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 03:35

Ailill schreef:
Juut schreef:
Ik dacht dat VN voor 'nieuws' was... Blijkt het echte nieuws verder in dit topic dat meneer Rath gaat trouwen

Ailill; ik hoop dat jij geen gedonder gaat krijgen, aangezien jij het nodige getekend zou hebben rond geheimhouding :')

Ik ga er ook niks meer over zeggen, moet echt eens leren mijn mond te houden ;)

Ik zal het even bij mijn werkgever neerleggen, kijken of hij wat telefoontjes kan plegen en meer nieuws los kan krijgen :)

Mahitri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 08:14

Fitzroy schreef:
Dus er was een heel andere reden om niet mee te doen aan de hengstenshows dan deze
[VN] “Sport prioritair in planning Totilas”

Waarom wordt er in dit artikel niet vermeld dat Totilas geblesseerd was? Pas in het artikel van vandaag staat dat hij al vanaf januari niet getraind kan worden.
Door niet eerlijk te zijn veroorzaak je ook een hoop irritatie en zeker ongeloofwaardigheid.

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 08:23

Duur paard zo! Volgens mij hebben ze er nog geen stuiver aan verdiend.
Weet iemand of er veel mee wordt gedekt???

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 08:26

wat een gedoe zeg...

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:24

Ailill schreef:
Juut schreef:
Ik dacht dat VN voor 'nieuws' was... Blijkt het echte nieuws verder in dit topic dat meneer Rath gaat trouwen

Ailill; ik hoop dat jij geen gedonder gaat krijgen, aangezien jij het nodige getekend zou hebben rond geheimhouding :')

Ik ga er ook niks meer over zeggen, moet echt eens leren mijn mond te houden ;)

Vooral op bolt. ;-).

Erg zonde van totilas. Had hem graag weer in de ring willen zien.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:34

lizzy1 schreef:
Duur paard zo! Volgens mij hebben ze er nog geen stuiver aan verdiend.
Weet iemand of er veel mee wordt gedekt???

Er stond laatst volgens mij in een artikel over Charmeur dat Totilas in 2012 geloof ik 13 geregistreerde veulens had bij KWPN. Ik zoek even op!

Edit: http://horses.nl/fokkerij/charmeur-leve ... t-in-2012/
Ok, dit is wel alleen KWPN maar toch...

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 09:55

Ik was ook benieuwd naar de dekcijfers. Ik kan me niet voorstellen dat die niet behoorlijk teruggelopen zijn nu het paard niet meer in de picture staat.

Jord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 10:04

Mahitri schreef:
Fitzroy schreef:
Dus er was een heel andere reden om niet mee te doen aan de hengstenshows dan deze
[VN] “Sport prioritair in planning Totilas”

Waarom wordt er in dit artikel niet vermeld dat Totilas geblesseerd was? Pas in het artikel van vandaag staat dat hij al vanaf januari niet getraind kan worden.
Door niet eerlijk te zijn veroorzaak je ook een hoop irritatie en zeker ongeloofwaardigheid.

Ik heb hem begin januari al gezien hier in NL op een kliniek om precies te zijn was dat 4 januari dus hij zal al wel eerder gebleseerd zijn geweest.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 10:06

Zonde van Toot.. Als ik oude filmpjes van hem terug kijk zie ik hem genieten in de ring :)
Daar hoort hij thuis! :j

Even offtopic; wie is de fam. Eisenmann? :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 10:12

aslo schreef:
Wat, alweer. Tss... En hij zou dit jaar niet dekken, maar alleen voor de sport ingezet worden toch?? Of zit ik er nu faliekant naast?

Je zit er faliekant naast. PS heeft nooit gezegd dat hij niet zou dekken.
Dat interview waarin ie zegt niet te snappen waar de pers dat vandaan had heeft nog op bokt gestaan ook trouwens, en nee, ik ga het niet zoeken voor je.

Jammer dat bokt ook meteen kinderachtig moet gaan doen over zijn verloving.. :)
Maar ohwee als in hun eigen topic iets gezegd wordt dat ze niet aan staat...
De wereld zou zoveel mooier zijn als men een ander niet zou aan doen wat men zelf niet wil.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 10:35

Toen ik de topictitel zag was mijn eerste gedachte: dat is een oud topic. Tot ik zag dat hij ook op de voorpagina staat.

Ik vind het voor beiden erg sneu, zowel voor MAR als voor Totilas. MAR zal absoluut met de beste bedoelingen begonnen zijn aan dit avontuur. Dat er zoveel tegenslagen zijn kan hij naar mijn inzien niks aan doen.

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 10:42

Ollie23 schreef:
bron: horses.nl/bild.de

Er is ook goed nieuws voor de 28-jarige Rath. Hij heeft zijn 25-jarige vriendin Franziska Eisenmann ten huwelijk gevraagd en ze zei volmondig ‘ja’. Het huwelijk vindt eind augustus plaats in Kronberg. Het feest is daarna in Mallorca. Voor die tijd wil Rath met Totilas deelnemen aan het EK dressuur in Herning.

Niet chique te slaan. :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:10

Lizzyy schreef:
Even offtopic; wie is de fam. Eisenmann? :o

De aanstaande schoonfamilie van Rath. Zijn aanstaande vrouw heet Eisenmann. Google maar eens op Eisenmann en dan Mallorca ofzo.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:14

Laatst bijgewerkt door LindyH op 07-03-13 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tekst verwijderd. Het is niet toegestaan om volledige artikelen van Hoefslag over te nemen.

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:39

Hij móést rijden? Van wie? Wederom een stukje zieltjes kweken imo vanuit de rath-clan.
En geen plannen gemaakt voor dit seizoen? Volgens mij kwam eind 2012 naar buiten dat hij sowieso het EK(?) ging rijden, dan zul je toch wat selectie's moeten rijden en op dat niveau is dat allang gepland hoor aan het begin van het jaar.

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 11:40

Arme jongen, hij moest 2 internationale wedstrijden rijden. (Volgens mij liggen Munchen en Wiesbaden, ook al waren ze internationaal, toch in Duitsland, dus dat moet niet al te ver geweest zijn). Dan mag hij wel een voorbeeld nemen aan onze ruiters, jeetje, die reizen af en aan. En rijden nog wel meer internationale wedstrijden. Je zou haast medelijden met hem krijgen :(:) .

chikohaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:31

Mousmous schreef:
Arme jongen, hij moest 2 internationale wedstrijden rijden. (Volgens mij liggen Munchen en Wiesbaden, ook al waren ze internationaal, toch in Duitsland, dus dat moet niet al te ver geweest zijn). Dan mag hij wel een voorbeeld nemen aan onze ruiters, jeetje, die reizen af en aan. En rijden nog wel meer internationale wedstrijden. Je zou haast medelijden met hem krijgen :(:) .

Ik lees nergens dat hij moeite had met het reizen, lijkt mij ook sterk aangezien hij regelmatig in Erp traint.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:38

Lara_Silver schreef:
Ik vind het eerder vreemd hoe gefocust men is op dit duo. Komt op mij over als ziekelijke jaloersheid. En dan die onzin ja wat jammer van Totilas, bla bla. Als Nederland het duo Gal Totilas werkelijk zo hard nodig heeft om in de cijfers te blijven, zegt dat meer over het niveau dan iets anders. Het paard is verkocht, en zijn ruiter heeft helemaal niets waar te maken. Of heeft hij toevallig een exclusieve prestatie garantie getekend met bokt, daar lijkt het bijna op. Wat belachelijk, die heisa, leven en laten leven, die kerel heeft niets gedaan. Oja behalve jullie geliefde Toti onder het zadel te hebben! Wat gemeen van hem!

+:)+ _/-\o_

En dan dat eeuwige "Toot" en "Ed"
Alsof het je buurman is die je dagelijks spreekt.
99% hier op bokt heeft geen idee hoe het is om in de topsport te werken. (En nee, ook ik niet.)
Maar gek genoeg heeft wel iedereen altijd zijn oordeel klaar staan.
Laat de beste man lekker in zijn waarde en ga anders met je eigen paard in de topsport rijden. :)*
Maar dat krijgt menig vrouw hier niet voor elkaar.
Zeur niet, MAR is een prima man. Hij is vriendelijk en eerlijk, hij kan alleen niet op het niveau rijden zoals Edward Gal.
En ook als hij dat wel zou kunnen.. Je hebt altijd een team, en die was bij Edward Gal en Totilas gewoon briljant goed.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:43

Wel een beetje raar, dekken in januari...Dan heb je een veulentje in december...