Als de helicopter verder naar achter was gevlogen (weiland od) waren de paarden evengoed gaan rennen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSlvna schreef:'Ja maar, ja maar stel ik breek mijn arm omdat ik mijn paard in zulke situaties niet onder controle kan houden'![]()
Als de helicopter verder naar achter was gevlogen (weiland od) waren de paarden evengoed gaan rennen.
Floriske schreef:Tuurlijk zal er overal wel geklaagd worden waar ze dit gaan doen, maar ze zouden her idd wel nog eens naar die vliegroutes kunnen kijken.
puppy1128 schreef:Konden ze niet eerst hoog vliegen en iedere dag iets lager ofzo? Zodat de paarden heel misschien aan wennen ofzo? :S
Bij mij vliegen ze (zover ik weet) niet laag, maar komen wel iedere dag helicopters... Paarden en pony's zijn het bij mij wel gewend, maarja, die helicopters vliegen ook niet zo laag dat je die piloten kunt zien :l
magda_90 schreef:Floriske schreef:Tuurlijk zal er overal wel geklaagd worden waar ze dit gaan doen, maar ze zouden her idd wel nog eens naar die vliegroutes kunnen kijken.
Waar wil jij in een dichtbevolkt land als Nederland vliegen zonder ook maar iemand tot last te zijn? Dat is onmogelijk.![]()
Die paar uur overlast t.o.v. het doel van de training moet je imo maar accepteren hoor. Zij doen het niet voor de lol maar om mensenlevens te redden. Terwijl jij namelijk nu lekker veilig achter je pc zit te bokken, zijn er mensen die ieder moment vermoord kunnen worden door een bomaanslag ergens.