Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Tien miljoen burgers weggegooid, wat zal het zijn? Een miljoen kilo burgers voor niks weggegooid?
Even denken, da's een miljoen keer 10 000 liter water, tien miljoen kilo soja... Allemaal in het afvoerputje...
En ondertussen kan de hongerlijdende mens zijn kinderen niets te eten geven, honderden dieren zijn voor niks in miserabele omstandigheden opgegroeid. Goed bezig
Ariebren schreef:Het is dat ik nog op mijn eigen, eigenwijze manier ontworm zonder dure eitellingen.
Diesel54 schreef:Ariebren schreef:Het is dat ik nog op mijn eigen, eigenwijze manier ontworm zonder dure eitellingen.
EPG (eitelling) is helemaal niet zo duur als je de mest zelf bij de veearts brengt. Het kostte mij €20 en een goeie wormkuur kost niet veel minder. Het verschil is dat je bij een EPG weet wat je voor kuur moet geven ALS het nodig is.
Je kan ook met stalgenoten mest mengen en laten testen, met 4 paarden ben je ieders maar €5 kwijt en weet je ook nog eens waar je aantoe bent.
Het is offtopic, maar wilde het toch met jullie delen, omdat het echt wel een goed ding is. Doelloos ontwormen is toch ook net zo zonde van je geld...
Raponsje schreef:Het vlees is waarschijnlijk weg gegooit omdat het hier niet "normaal" is om paardenvlees te eten en de burgers dus ook niet of nauwelijks verkocht zouden worden.
Liezel1 schreef:Raponsje schreef:Het vlees is waarschijnlijk weg gegooit omdat het hier niet "normaal" is om paardenvlees te eten en de burgers dus ook niet of nauwelijks verkocht zouden worden.
Daar geloof ik dus echt helemaal niets van.
Veel voedselbanken zouden er blij mee zijn geweest en genoeg andere mensen hadden dit vlees ook wel gegeten. Er worden meer paardenbiefstukjes en paardenrookvlees verkocht dan wij allemaal denken....