Wat een opluchting dat het paard terecht is
.
2a54z6e45r6r schreef:Goed dat de merrie terug thuis is. Moet een hel zijn voor de eigenaar. Jammer dat bokt zo typisch bokt is en bv hier de staleigenaren zwart maken. Ik ken ze helemaal niet dus vind ik dat je daar niet kan over oordelen.
Gelukkig is de merrie terecht!
Nogmaals, het gaat hier niet om het zwartmaken van de staleigenaren, maar over uit eigen ervaring een verklaring geven hoe het mogelijk is dat een paard al die tijd niet gemist word, als het persbericht klopt. Als het paard al om 5 uur gevoerd is, is het dus niet eens opgevallen dat het paard er niet was en er dus met een enorme dessintresse gevoerd. Bovendien, als er om 5 uur gevoerd was, zou men om 11 uur hebben kunnen zien dat het voer niet op was en het paard om 5 uur dus al weg was. Het dier had dus al die tijd ziek of dood in de box kunnen liggen zonder dat het iemand opvalt. En vanuit mijn ervaring met deze stal verbaasd me dat gewoon niet. Ik zou willen dat ik er iets anders over kon zeggen en er oprecht verbaasd over kon zijn dat dit daar kon gebeuren, maar dan zou ik liegen.
En Annickki, ben je nu niet een beetje de pot die de ketel verwijt met je laatste bericht?