Tafje schreef:Molfre schreef:Ik moet zeggen dat veel mensen hier makkelijk praten hebben, vooral als je er zelf geen last van hebt.
Mee eens... niet iedereen die "zwaar is" (en wanneer ben je zwaar?? met 1.50 mtr 75 kilo wegen of 1.87 mtr en 110 wegen - je kunt niet iedereen zomaar in een hokje zetten) is verslaafd aan McDonalds en cola..
Er bestaat ook nog zoiets als medische problemen (Schildklier, etc. etc.) waardoor je niet het 'standaardmaatje' 40-42 kunt hebben zoals zovelen hier blijkbaar wel hebben. En dan ligt het er ook nog aan op wat voor een paard je rijdt; een iel Arabiertje van 1.57 of een flinke Tinker of Fries..
En dan zeggen; die moeten maar effe gaan lijnen?!? Kom op zeg.. even iets meer tact.
Dat doet hier toch ook niet ter zake wat de reden is. Daar heeft het paard ook geen enkele boodschap aan. Dat is zelfde dat ik me been breek en me paard dan maar even in paar weken in vieze stal moet verblijven met alleen wat eten en drinken. Kan ik ook niets aan doen dat ik hem breek.