Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nibbit schreef:Als je het even optelt, er van uitgaande dat er 2 proeven gereden worden bij 1 jury, kun je zien dat er niet veel overblijft...
inkomsten
2x 10 deelnemers in een groep, 9 euro per proef = 180 euro
uitgaven
jury dagdeel 20 euro per dagdeel
jury reiskosten (schatting) 10 euro
koffie en/of broodje voor jury, schrijfster, ringmeester, secretariaat (schatting) 15 euro
prijzengeld, 3 prijzen 25-20-15 euro = 60 per rubriek x2 = 120
totale kosten 165 euro..
Nibbit schreef:Dat valt denk ik vies tegen!
Vooral omdat er ook erg veel verenigingsmaneges zijn waar de 'vrijwillige' vrijwilligers je niet voor de voeten lopen
Als je het even optelt, er van uitgaande dat er 2 proeven gereden worden bij 1 jury, kun je zien dat er niet veel overblijft...
inkomsten
uitgaven
koffie en/of broodje voor jury, schrijfster, ringmeester, secretariaat (schatting) 15 euro
totale kosten 165 euro..
miss_lizje schreef:Nibbit schreef:Dat valt denk ik vies tegen!
Vooral omdat er ook erg veel verenigingsmaneges zijn waar de 'vrijwillige' vrijwilligers je niet voor de voeten lopen
Als je het even optelt, er van uitgaande dat er 2 proeven gereden worden bij 1 jury, kun je zien dat er niet veel overblijft...
inkomsten
uitgaven
totale kosten 165 euro..
Ik heb nog nooit gehoord van zulke hoge bedragen bij geldprijzen bij zo laag bedrag voor een proef.
Als je dus eerste word heb als je net niet 3 keer je startgeld terug, dat vind ik echt een hoop!
Pletje123 schreef:Ik betaalde laatst 10 euro voor een proef. Won de 2e prijs; een paar sokken!Hoorde ook dat er verenigingen zijn die 10 euro startgeld vragen en rustig 15 euro bij de 2e prijs uitdelen en iets van 5 euro voor de 3e prijs. Daar ga je dan.. rara waarom haken mensen af?
Dees schreef:Nibbit schreef:Als je het even optelt, er van uitgaande dat er 2 proeven gereden worden bij 1 jury, kun je zien dat er niet veel overblijft...
inkomsten
uitgaven
totale kosten 165 euro..
Maak die rekensom eens anders:
Inkomsten
2 x 15 deelnemers a 10 euro per proef = 300 euro baten startgeld
Uitgaven:
Jury dagdeel 20 euro per dagdeel, ofwel, per 30 combinaties
Jury reiskosten 10 euro
Koffie en/of broodje voor jury, schrijfster, ringmeester, secretariaat => inkoopkosten max 10 euro
Prijzen bekers ed max 5 euro per stuk of via sponsor-kado's, kosten voor 8 prijzen = 40 euro
Totaal kosten 80 euro.
Rendement 4 uurtjes hal verhuurd tbv wedstrijd = 300 -/- 80 = 220 euro.
Plus omzet kantine.