Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Feria schreef:Waar zeg ik dan dat een paard wel denkt zoals ik? Jeetje leg me geen woorden in de mond!Feria schreef:Dat denk ik dan weer niet, ik denk dat Totilas ook liever 24/7 tussen andere paarden op de weide zou staan dan in een box zonder echt eens voluit te kunnen gaan.
Volgens mij ga je er in deze zin vanuit dat een paard net zo denkt als mensen, een paard is zich niet bewust van hoe en of dingen beter kunnen.Feria schreef:Voor je arrogante opmerkingen gaat maken kan je beter eerst beginnen met te lezen wat er echt staat ipv wat jij denkt dat er staat.
Als schrijver bent je slechts verantwoordelijk voor wat je schrijft, niet voor wat de ander interpreteert...Feria schreef:Tuurlijk komt hij vaker buiten dan 1u per dag, dat zeg ik ook helemaal niet.
Ik zeg nergens dat jij dat zegt hoor...Feria schreef:Je trekt alles uit de context, ik reageerde alleen op een post van iemand die iets zei in de trant van: 'elk paard zou wel in Totilas zijn plaats willen zijn.' En daar maakte ik een kanttekening bij dat het voor een paard leuker moet zijn op de weide.
Moeilijk he?!
Wat trek ik uit de context dan?
Ik vind je reactie nogal heftig en begrip zeker van dit laatste maar erg weinig.

Feria schreef:Je moet van niets uitgaan wat ik niet letterlijk geschreven heb. Volg je eigen raad op zou ik zeggen.
Lekker volwassen dit
anyway, ik verwacht wel dat we hen nog te zien krijgen![]()
Ik zie geen reden waarom Rath nu plots zou opgeven.
Cayenne schreef:Ayasha schreef:Dat geeft vooral aan dat jij het topic van geen kanten gelezen hebt.Maar bon.
De verering der Edward gaat rustig door.Zo lang hij niet 3x goud op de OS haalt met 2 verschillende paarden, is hij zijn lerares niet voorbij gestreefd.
Wanneer heeft Nicole Werner drie keer Olympisch goud gewonnen?
sanne1221 schreef:Kerstman en Sinterklaas zijn op dezelfde persoon gebaseerd, maar dit terzijde.
Totilas en Edward waren samen een gouden duo en iedereen heeft de kracht van dit koppel volledig
onderschat. Matthias Rath bewijst dit. Hij krijgt gewoon niet hetzelfde uit Totilas als Edward.
Volgens mij heeft Anky Edward opgeleid, dus hoe ze ook op iemands paard rijd, lesgeven kan ze dus
heel erg goed. Ik vind dat de leerling de lerares voorbij is gestreeft, ook met Undercover.
Dat Totilas en Matthias uit het Olympisch kader zijn gezet geeft in mijn ogen aan dat Moorland
een enorme blunder heeft begaan door Totilas onder het achterwerk van Edward weg te verkopen.
Helaas blijkt geld toch weer de doorslaggevende factor.
Ik ben benieuwd wat Edward hiervan vindt..
Hij zal nog steeds dekken.
sanne1221 schreef:Ayasha schreef:Dat heeft PS al ontkracht.Hij zal nog steeds dekken.
PS?
vanuit welke bron?
sanne1221 schreef:ja dat klopt..
Nicole Werner kwam, begrijp ik uit de reacties, bij Totilas in beeld![]()
Bedankt voor de informatie.
Ik wil Edward en Totilas alles behalve verheerlijken, maar ik vond
het gewoon een genot om ze samen (bijvoorbeeld live in Den Bosch) in actie te zien..
Wat ik verder begrijp is dat Totilas ook als dekhengst even zijn diensten niet meer gaat aanbieden.
Door de schaarste zou het semen nog duurder kunnen worden..
en
Kan Matthias rustig gaan trainen. Wie weet haalt hij het ooit wel weer om in het Olympisch kader te komen..