Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annnepannne schreef:plankjes eraf halen, gewoon draad erom heen maken waar je de wei normaal mee omheint en je hebt geen vergunning nodig, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
GamblersCup schreef:Ik vind het trouwens ook geen huis om paarden bij te houden, veels te klein (al kunnen we de achterzijde niet zien natuurlijk, maar als je je bak al voor je raam moet proppen... )
oneside schreef:GamblersCup schreef:Ik vind het trouwens ook geen huis om paarden bij te houden, veels te klein (al kunnen we de achterzijde niet zien natuurlijk, maar als je je bak al voor je raam moet proppen... )
Dit vind ik ook weer een beetje overdreven.
Haha, je baalt flink als je geen paardenliefhebber bent en tussen twee woningen met bak woont inderdaad.![]()
Het 'gezeur' of hoe je het ook wilt noemen over de bak vind ik persoonlijk een beetje onzinnig, de bak is netjes aangelegd en ziet er piekfijn uit.
Maar wat wij natuurlijk niet weten is of de mensen ook 'piekfijn' zijn.
Als deze mensen regelmatig lekker in de tuin zitten en de linkse buren (die al langer een bak hebben) rijden gewoon af en toe netjes door de bak geen probleem. Daarentegen kan het natuurlijk zijn dat de nieuwe buren en bak een hoop herrie maken (zie bijvoorbeeld kinderen) in de bak. En dat hier dit allemaal veel overlast veroorzaakt.
Denk persoonlijk eerder dat zoiets het bezwaar tegen de bak veroorzaakt dan de aanleg van de bak zelf.
_Natasja_ schreef:De rechter vond dat ze gelijk hadden dus totaal onzinnig zal de klacht niet zijn geweest....
orlys_dream schreef:Heb een tijd meegelezen en kom nu binnenvallen met een vraag. Misschien heb ik overheen gelezen, maar waarom mag de ene bak blijven maar de andere niet? Diegene die weg moet lijkt zelfs mooier dan de andere . . . Misschien heb ik iets gemist . . .