Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Jack Sparrow niet aangeleverd voor de 30 dagentest in Schlieckau
De 5 jarige hengst President's Jack Sparrow is niet aangeleverd in Schlieckau daar hij linksvoor een hoefscheur heeft die inmiddels gelukkig onder controle is maar waarbij voorzichtigheid geboden is.
Fokkers in binnen en buitenland die de hengst gebruikt hebben zijn vorige week middels een aangetekend schrijven door ons op de hoogte gebracht, daar ons vertrouwen in Jack Sparrow als sportpaard en vererver zeer groot is hebben wij de fokkers de mogelijkheid geboden om de veulens aan ons te verkopen.
Wij zijn heel blij met de toezegging van het Oldenburger Verband om de nakomelingen van Jack Sparrow volgend jaar augustus te beoordelen na afloop van de reguliere veulenkeuring. Deze keuring zal plaatsvinden bij Hengststation Heinz Ahlers in Duitsland en hierbij zijn enkele zeer interessante premies te behalen voor de beste 3 nakomelingen van Jack Sparrow. De fokkers die gebruik hebben ...gemaakt van Jack Sparrow zullen vroegtijdig schriftelijk door ons geïnformeerd worden m.b.t de juiste datum.
Uiteraard betreuren wij deze gang van zaken zeer maar staat de gezondheid van de hengst voorop.
Myfairytale schreef:Eigenaar Ron de Roo van President Investment BV heeft dusdanig vertrouwen in zijn hengstPresident’s Jack Sparrow dat hij 7.000 euro (exclusief BTW) biedt voor elke ongeboren nakomeling van de hengst. Bron: Horses.nl
Citaat:Wie zijn wij
Triple V dekdiensten is een dochteronderneming van Triple V sportmarketing & management voor de Hippische sport. Triple V dekdiensten houdt zich exclusief bezig met het professioneel in de markt plaatsen van exclusieve dekhengsten. Wij doen dit op de Nederlandse en Buitenlandse fokkerijmarkt, van sperma van hengsten. Ons motto is "De eigenaar is in Control".
Sky_As schreef:uitzonderingen zullen het ook zeker niet allemaal zijn. Maar ik ga er wel vanuit, dat als je als eigenaar met je merrie dekt, en 2000 euro uitgeeft aan een niet goedgekeurde hengst, je wel bent overtuigd van de kwaliteit van je merrie.....
maar zoals ik het al zei, ik vind het een nette oplossing, alleen zou ook ik twijfelen hoor! (zeker bij een ongeboren veulen!)
janderegelaa schreef:Het enige waar ik moeite mee heb, en dat was destijds ook zo met Spielberg, is de enorm hoge boete als je besluit om het veulen te houden.
Aan de andere kant, 7000 euro excl. BTW is een uitstekende prijs om een veulen voor te verkopen. Destijds met Spielberg werd je echt afgescheept met een fooi.
juliomariner schreef:Ik weet niet hoe JS stapt maar ben het niet met je eens want slecht + super is nog maart gemiddeld, ik wel geen paard dat gemiddeld stapt, nee hij moet gewoon goed stappen.
juliomariner schreef:Hermelientje schreef:O interessant zeg, werkt erfelijkheid zo? Dus als ik zelf dom ben en kinderen wil met een gemiddelde intelligentie moet ik een superslimme man trouwen, dan komt het goed.
Van slechte druiven kan men nu eenmaal geen goede wijn maken
TICKELS schreef:Niet vergeten om ook de kleine lettertjes te lezen!
http://horses.nl/wp-content/uploads/201 ... De-Roo.jpg
http://horses.nl/wp-content/uploads/201 ... -Roo-2.jpg
http://horses.nl/wp-content/uploads/201 ... -Roo-3.jpg