Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sarabande schreef:xSlvna schreef:Totilas is sws niet meer de top, als hij nog steeds bij edward was zou hij geeneens meer in de prijzen vallen, meer dan een lintje en een klein geldbedragje zou die niet krijgen.
Er staat altijd veel onzin in de Toot topics, maar jij krijgt de hoofdprijs
Sette schreef:Mavelle schreef:Volgens mij was niemand blij toen Totilas verkocht werd, maar heb inmiddels wel een boel respect voor Matthias, wat een doorzetter! Hopelijk lukt het ze onder begeleiding van Sjef meer successen te behalen!
Helemaal mee eens, hij heeft aardig wat over zich heen gehad
sarabande schreef:Wat hij allemaal over zich zelf heeft afgeroepen door dat opscheppen en de tam tam waar hij aan meedeed. Als hij was begonnnen met een houding van ik ga het met dit geweldige paard proberen, zouden de kritieken niet zo hard geweest zijn. Maar hij zou het wel even anders en beter gaan doen en nu 3 jaar later is dat nog steeds niet gebeurt, integendeel.
Michael1104 schreef:sarabande schreef:Wat hij allemaal over zich zelf heeft afgeroepen door dat opscheppen en de tam tam waar hij aan meedeed. Als hij was begonnnen met een houding van ik ga het met dit geweldige paard proberen, zouden de kritieken niet zo hard geweest zijn. Maar hij zou het wel even anders en beter gaan doen en nu 3 jaar later is dat nog steeds niet gebeurt, integendeel.
ben toch wel benieuwd waar je dit van hem gelezen hebt...