Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Juut schreef:Het is té gemakkelijk schelden op die mensen alleen omdat je het zielig vind dat ze dieren afschieten
hannahvido; gelukkig hebben ze het konijn de nek om gedraaid, wou je zo'n diertje langer laten liggen, dan? Maar richting huis schieten is not done, nee
FlyAway; wat een bullshit. Je hoeft het niet leuk te vinden, maar het is precies zoals Kabwan schreef. Daarnaast is er domweg overgeschot; we hebben (nog) geen wolven, dus moet iemand anders de herten uitdunnen. En zo'n zwijn in je achtertuin; wordt ik niet blij van!
Nogmaals; liever een stuk wild op mn bord dat werkelijk vrij heeft mogen rond lopen, dan een plofkip
Fauna beheer wordt niet bepaald door die meneer met de trekker, maar door die mensen in het groen genaamd Staats Bosbeheer. en of je daar nu blij van moet worden laat ik maar in het midden Juut schreef:Teveel vossen wordt je net zo min blij van, en als jij hagel op je dak vindt, dan ga je naar de politieFauna beheer wordt niet bepaald door die meneer met de trekker, maar door die mensen in het groen genaamd Staats Bosbeheer. en of je daar nu blij van moet worden laat ik maar in het midden

Juut schreef:Dat mag niet gebeuren nee, en dus zou je naar de politie moeten gaan. Juist zodat zo'n jager aangepakt kan worden. Ik vraag me af hoe jij zo stellig kunt beweren dat er etentjes worden aangeboden, tot een week lang maar liefst...
Geloven wat je geloven wilt. Ik ga mezelf niet blijven herhalen.

Juut schreef:Teveel vossen wordt je net zo min blij van, en als jij hagel op je dak vindt, dan ga je naar de politieFauna beheer wordt niet bepaald door die meneer met de trekker, maar door die mensen in het groen genaamd Staats Bosbeheer. en of je daar nu blij van moet worden laat ik maar in het midden

? zimbabwe schreef:Blacky schreef:Jeetje wat sneu ook voor de eigenaren. Ik zie soms wel eens een veulen voor een hert aan als ik echt van ver kom maar voor een wildzwijn?
En dan nog als je er geen goed zicht op hebt begin je niet te schieten ..
Hahaha, misschien is het een heul lelijk veulen geweest?
funnyhorses schreef:Dan twijfel maar lekker hoor.
Ik weet wat ik gezien heb en ja een hert of ree gaat weldegelijk liggen om zich schuil te houden.
Hoe laf ben je dan om met een heel arsenaal jagers op een klein vierkant stukje bos af te lopen,aan elke kant wel zo'n 4 man die met geladen geweer op zo'n dier afsluipen.
Alsof je dan nog weg kunt vluchten kom nou.
was overigens geopereerd en heeft jaren op de camping gelopen, maar nee, die rende niet weg, hij was helaas naar de mensen toe gaan trekken na de operatie... die vluchte dus niet meer hannahvido schreef:Juut: Tuurlijk moeten ze dat konijntje gelijk helpen en niet zo laten liggen. En het is zeker makkelijk op ze schelden ( sorry dat ik zoveel scheldwoorden heb gebruikt, mag helemaal niet ) maar ik vind dat de jagers die zich niet aan de regels houden en gewoon domme dingen doen het wel verdienen.
funnyhorses schreef:Dan twijfel maar lekker hoor.
Ik weet wat ik gezien heb en ja een hert of ree gaat weldegelijk liggen om zich schuil te houden.
Hoe laf ben je dan om met een heel arsenaal jagers op een klein vierkant stukje bos af te lopen,aan elke kant wel zo'n 4 man die met geladen geweer op zo'n dier afsluipen.
Ayasha schreef:funnyhorses schreef:Dan twijfel maar lekker hoor.
Een hert dat niet vlucht en niet probeert is ziek of tam. Een wild hert omsingel je simpelweg niet.
Herten gaan níet liggen om te schuilen tenzij ze niet meer kunnen vluchten en dan kom ik weer terug op ziek zijn.