Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nafnaf schreef:edward al ne totilas zijn voor elkaar gemaakt niet hij..
afschuwelijk dat totilas niet eens wedstrijden 'mag' rijden..
Sky_As schreef:nafnaf schreef:edward al ne totilas zijn voor elkaar gemaakt niet hij..
afschuwelijk dat totilas niet eens wedstrijden 'mag' rijden..
ja echt ergdenk dat hij vast depressief op stal staat
![]()
(tuurlijk vind hij dat niet erg.....als hij eten krijgt, uit stal komt en verzorgd wordt zal het hem worst wezen waar hij loopt)
Juut schreef:Het hoeft ook helemaal niet meteen perfect te zijn. Als familie Rath van die hoge toren af zou komen waar ze nu geregeld staan te trompetteren hoe goed ze wel niet zijn, zou het al een hele hoop irritatie schelen. Dit is ronde nr zoveel waarbij geroepen werd hoe geweldig Mathias en Totilas samen zijn, om vervolgens te melden dat ze toch niet in de ring verschijnen. Hou dan je snavel, en laat zien wat je kan als je daadwerkelijk in de ring staat
vur schreef:Ach, misschien was het beter geweest als Edward zijn diensten had aangeboden aan Mar om hem wegwijs te maken met Toot. Dan had hij hem kunnen vertellen hoe de persoonlijkheid van Toot in elkaar zit en welke persoonlijke omgangsvormen hij graag wil. Maar ja, ik twijfel of Edward dat had gedaan als hem dat gevraagd was.
barbarina schreef:Laat heel de wereld Rath maar flink af zeiken, ik hoop zo dat hij op een dag de ring in komt en iedereen de mond snoert.
NathalietjeB schreef:t valt me nog mee dat dit t enige nieuws is momenteel op bokt wat over toot gaat aangezien ik in de bit echt de ene na de andere week wel wat lees over toot(al is dat dan echt zo niet boeiend ofzo)