Gestolen pony teruggevonden, vastgeknoopt aan boom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amber000

Re: Gestolen pony teruggevonden, vastgeknoopt aan boom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 08:49

Wat rot zeg echt domme actie!!!

noaspassage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 08:54

Toch weer een waanzin verhaal dit.

hmmm wel erger u niet verwonder u slechts... is steeds moeilijker aan het worden

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 08:57

zijn die loeders nog steeds niet gevonden?
ik ben in elk geval blij dat de pony niks heeft,en weer terug is. volgens spoor je niet helemaal als je zomaar de pony van iemand anders meeneemt en ergens vastzet,niet te geloven.

OlanaRomy99

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 13:31

Nee ze zijn nogsteeds niet gevonden ... Ik denk dat ze voor hun eigen veiligheid beter kunnen emigreren! Voor ons natuurlijk niet want wij willen antwoorden ..

paardengek24

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 13:32

ooooh dat is pas erg dat mensen dat een beest aan kunnen doen

tiny_tiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 13:54

Hoihoi
Ik heb ook last gehad van 2 blanke meisjes die hadden mn shetje opgezadelt halster om plus touw
Klaar om meegenomen te worden ik heb ze optijd kunnen betrappen hellaas ben ik ze uit het oog verloren
Maar omdat ze al een tijdje bezig waren bij mn paarden heb ik ze op de bewakings.camera's staan

Ook is te zien dat ze mn shetlander slaan dat doen ze met een zweep,en ze hebben
Veel spullen gejat

de ene heb zwart/donker kleurig haar en is wat kleiner tegen over het andere meisje
en ze draag ook een donker rose jasje

Het andere meisje is wat tenger tegen over het meisje met het zwarte haar bij mij droeg ze laarze zoiets als
Uggs van dat soort stof ze heeft lang haar en dat is blond/donker blond

En ze zijn.altijd met zn 2
Heb eventuweel een foto die kan ik sturen als ik thuis ben ,en mn paarden staan vlak bij voorschoten

mebianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 13:57

tiny_tiger schreef:
Hoihoi
Ik heb ook last gehad van 2 blanke meisjes die hadden mn shetje opgezadelt halster om plus touw
Klaar om meegenomen te worden ik heb ze optijd kunnen betrappen hellaas ben ik ze uit het oog verloren
Maar omdat ze al een tijdje bezig waren bij mn paarden heb ik ze op de bewakings.camera's staan

Ook is te zien dat ze mn shetlander slaan dat doen ze met een zweep,en ze hebben
Veel spullen gejat

de ene heb zwart/donker kleurig haar en is wat kleiner tegen over het andere meisje
en ze draag ook een donker rose jasje

Het andere meisje is wat tenger tegen over het meisje met het zwarte haar bij mij droeg ze laarze zoiets als
Uggs van dat soort stof ze heeft lang haar en dat is blond/donker blond

En ze zijn.altijd met zn 2
Heb eventuweel een foto die kan ik sturen als ik thuis ben ,en mn paarden staan vlak bij voorschoten

Najaaa lees dit echt met open mond.. wat een actie van die meisjes

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 14:01

het ergste is dat ze waarschijnlijk nu gewoon mee lezen!!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 14:03

Pff, nou dat zijn geen schattige pennymeisjes hoor..

14/15 jaar, zwaar opgemaakt, bondkraag en rokend? Ja, heel onschuldig :') Doet mij meer denken aan het wannabe-famous virus wat sommige meiden van die leeftijd helaas bij zich dragen..
Hoop dat ze snel gepakt worden. Wat een actie zeg, dat doe je toch niet. :n

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 14:05

Laat die kinderen maar hier komen ~~}>

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 14:09

Als ik zou iets zou flikken, zouden mn ouders me persoonlijk afzetten bij het politiebureau :=

En terecht!

tiny_tiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 14:13

Nou als ze mee lezen weten ze in ieder geval dat ze op camera staan met.die actie's van ze
En weten ze ook dat de politie uitkijk naar ze en als ik ze zie toch wel even meeloop met ze naar hun ouders
Om daar dan even mee te gaan babbels en ik heb ook nog een mooie DA reken omdat ze van mn shetje gek
Hadde gevoert met chocolade

En ook wil ik mn spulle terug , ik vraag me welke halster die haf om had bij mij zijn namelijk halsters weg die
Een haf makkelijk past want die heb ik namelijk ook

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 14:15

zulke meisjes moeten hard worden aangepakt penny misdaden heb ik ook gedaan maar NOOIT iemand ander zn paard aangeraakt of gestolen het zou je maar overkomen zeg -O- hoop dat ze snel gepakt worden en een passende straf krijgen. 14 jaar en zwaar opgemaakt toen ik 14 was moest ik egt niet aan makeup denken.. waar gaat nederland toch heen :(

OlanaRomy99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 07:02

Tiny_tiger onze haf is meegenomen met een hoofdstel dat gestolen is bij ons op stal .. Die kan je niet zomer effe meenemen met een halstertje .. Ik stuur je even een privé berichtje over de camera beelden!

tiny_tiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 10:52

dat is goed hoor

Amber000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:24

arme pony!

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:34

Tis gewoon te gek voor woorden dat dit zo maar kan :s Als je ze op beeld hebt, is het dan een mogelijkheid om ze te tonen? (Opsporing verzocht ofzo?) Neem iig contact op met de politie als het om dezelfde meisjes kan gaan! Deze keer is het goed afgelopen, maar de pony had zich kunnen lostrekken, straat op kunnen rennen en weet ik veel wat :s

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:36

wat een omschrijving van die meiden ook echt... lekker typisch.
fijn dat de pony voor de rest niets mankeerd.

tiny_tiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 13:40

Nou de politie weet er van hoor maar doet niks

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 16:06

Het gaat deze keer niet om dezelfde meisjes als de meisjes die op beeld staan.

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 16:17

Ik zou gewoon een FB-pagina maken met hun foto erop :p (mag natuurlijk officieel niet... of wel?) Maar dan heb je waarschijnlijk zo een idee wie het zijn en kun je hen/hun ouders er eens op aanspreken. (En ik heb anders zo'n pappa die heel de dag bij een auto in de stal zou gaan zitten totdat ie ze heeft :'))

Goedaardige penny's (zo.. dat klinkt zwaar :S) die stiekem in de wei gaan en je paard poetsen... Tjah, niet ideaal, maar het heeft nog iets schattigs en half bokt heeft dat soort dingen gedaan denk ik? Maar als ze echt gaan slaan etc. Tjah.. Wil niet weten hoe ik dan mijn pony een keer aantref, helemaal schuw, weg vertrouwen :s Zou daar wel mee uitkijken)

OlanaRomy99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:01

Dat vind ik een beetje onzin want ik denk dat er weinig zijn die het Gore lef hebben om aan andermans pony's te zitten, ik vind daar niks schattigs aan, of ligt dat aan mij? En zeker niet slaan en chocolade voeren! De meisjes van de foto komen idd niet overeen met de Olana-stelers ... Dat er dan meer mensen zijn met zo'n gedachte, om gewoon effe een pony te stelen! Waar gaat het heen met de wereld....?

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:34

Paardjes aaien die in een wei staan vind ik geen ramp... Dat heeft iedereen wel een keer gedaan? (En ik ben vaak genoeg een wei ingekropen omdat er paarden stonden waar nauwelijks toezicht op was en er weer eentje vast zat in een halster met zijn been, of vastgerold was tegen het hek aan (wel even de overburen van de wei die ook paarden hebben erbij gehaald toen ik dat zeg) (Nouja het bleek dat er achteraf wel een paar keer per week een auto langsreed en voer kregen ze ook.. maar voor de rest... :S) Niet zo maar om paarden te poetsen of wat dan ook....

En ik praat het ook niet goed dat kinderen zo maar een paard gaan poetsen of wat dan ook... Maar alles is beter dan kinderen die pony's nog gaan slaan ook/meenemen en weet ik veel wat :S

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 18:40

ZE ZIJN GEVONDEN!!!!
Afbeelding

OlanaRomy99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 19:29

Kan ik niet echt om lachen... Dit is allemaal serieus , en om die meisjes te vinden en iedereen te waarschuwen, niet om zulke domme dingen erop te zetten!