Matthias Rath weer terug in de ring

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vala

Re: Matthias Rath weer terug in de ring

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:00

Wat haat en nijd betreft: minstens 2 mensen posten hier dat ze zo'n hekel hebben aan hem, dat vind ik ook wel wat ver gaan, hoe kun je nou een hekel aan een persoon hebben die je niet eens persoonlijk kent?
Ik vind ook dat hij eerst moet presteren en dan zijn mondje roeren maar een hekel? Nee, dat vind ik echt dom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:51

easygoing schreef:
yamcha vind het bewonderingswaardig hoe je elke keer het beste van hem ziet dat tot tegenstelling van zo goed als iedereen. Beetje jammer is wel dat je dan behoorlijk op de persoon speelt.

Ik geef geen bal om Rath, eerlijk gezegd, en Toot vind ik al helemaal niet boeiend, vind 'm vooral heel erg sneu, eigenlijk. Vraag me af of dat paard ooit weleens lekker los mag gaan zónder dat de beweging gestuurd wordt...... zal wel niet, is ie te duur voor wss.

Ik verbaas me alleen erover hoe verschrikkelijk goed mensen er hier in zijn om werkelijk álles wat die jongen doet, niet doet, zegt en niet zegt ongelooflijk negatief uit te leggen......... tegen wie is de volgende hetze? Charlotte Dujardin? Die heeft tenslotte de gouden medaille van Adelinde "gestolen".

Overigens ben ik in dit hele topic 1 keer persoonlijk geworden......

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 12:57

Persoonlijk kennen maar weinig mensen en denk op bokt niemand hem dus een hekel aan iemand hebben die je niet kent gaat een beetje ver dus we opineren over hem als ruiter van Totilas en ja daar word je niet blij van maar dat heb ik ook als iemand anders op mijn eigen paard zit en hem niet laat lopen zoals ik maar als iemand dat wel doet en beter ja dan kan ik kwijlen , dus niks persoonlijks tegen deze jongeman.
Men denkt trouwens niet alleen in NL zo hier in Spanje vinden ze het ook jammer en doodzonde van Totilas dat hij niet meer zo schitterd in de baan maar dat had ook kunnen gebeuren met een andere ruiter (of niet :D ) Was een intervieuw van Juanma (ruiter van Fuego) wat nou het paard zou zijn die hij het liefst zou willen rijden verleden en nu hij kiest nog steeds voor Totilas :D

Charlotte Dujardin is gewoon een leuke lieve spontane meid die een paard goed heeft opgeleid met de hulp van een zeer goede ruiter en leraar denk dat heel NL dressurwijs het hier wel mee eens is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:01

Dat weet je niet, of het met een andere ruiter ook zo zou zijn geweest, denk dat die dezelfde modder over zich heen had gehad, maar dat is gewoon het risico als je een paard rijdt wat niet van jezelf is, dat het wordt verkocht. Had Edward het maar moeten kopen, maar ja, dat heeft hij niet gedaan.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:06

Geloof niet dat hij het bedrag in zijn zak had zitten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:22

Nee, dat denk ik ook niet........

Helaas, helaas.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:26

Oei, hij had even moeten rekenen. OS 4 wkn. geleden en hij rijdt alweer 3 weken... Pfeiffer van een week klinkt in mijn ogen lichtelijk ongeloofwaardig.

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:27

Wat ik me afvraag.. Hij kan met pfeiffer 5 paarden rijden op een dag??
Dan betwijfel ik de mate waarin hij pfeiffer heeft.. Excuse me :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 13:35

jus schreef:
Geloof niet dat hij het bedrag in zijn zak had zitten :D

Toen toot zo jong was zou het vast mogelijk geweest zijn om zich in te kopen. ;)
Heeft ie niet gedaan, om welke reden, doet er niet toe. Jammer maar helaas, zo gaat dat.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 14:53

Weinig profesionele ruiters hebben hun eigen paard zal wel een reden hebben , niet alle paarden worden top en is een dure sport vooral als we het over internacionale gelegenheden hebben , Anky heeft toen Upido kunnen kopen van Carlos omdat hij totaal geen (economische)steun had van de spaanse bond en zelf hier niet de economie voor had om hem verder te rijden. Beter voor een rijke klant rijden die dit allemaal betaald.
Totilas : Geloof trouwens dat moorland het paard kocht en daarna het paard bij Edward heeft gebracht om te trainen en wie wist er nou dat dit allemaal zou gaan gebeuren toen hij voor de eerste keer op het paard stapte

normann_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 15:03

waarom is het nou dom dat je een hekel aan hem hebt???

ik heb een hekel aan hem, hoe hij doet. hoe goed meneertje wel niet van zichzelf denkt terwijl hij nog nooit een goed foutloze proef heeft laten zien en dan zeggen dat hij veel hoger heeft gereden als de ruiters van de OS london!! nou dan liegt hij ook nog en dan heb je ook nog eens behoorlijke lef hoor!!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 15:15

normann_love schreef:

ik heb een hekel aan hem, hoe hij doet. hoe goed meneertje wel niet van zichzelf denkt terwijl hij nog nooit een goed foutloze proef heeft laten zien en dan zeggen dat hij veel hoger heeft gereden als de ruiters van de OS london!! nou dan liegt hij ook nog en dan heb je ook nog eens behoorlijke lef hoor!!

Als je niet begrijpt wat er dom en zeer onvolwassen aan is om een hekel te hebben aan iemand die je niet kent, tsja....nog even opgroeien dan maar ;)

normann_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 15:33

Vala schreef:
normann_love schreef:

Als je niet begrijpt wat er dom en zeer onvolwassen aan is om een hekel te hebben aan iemand die je niet kent, tsja....nog even opgroeien dan maar ;)

nou,, volgens mij had ik uitgelegd waarom ik een hekel heb!!
eerst even goed lezen dan maar ;)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 15:46

Precies, ik reageer op je uitleg.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 15:50

We worden te oud Vala ;)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 15:53

horseyfries schreef:
We worden te oud Vala ;)

ik geloof het ook....

sanne1221

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 10:10

antje_vip schreef:
maar ShauniBef, hij doet helemaal niks met het talent van het paard, hij doet er juist afbreuk aan. Dat heeft niet met jaloezie te maken maar imo eerder met teleurstelling. Paard goed, ruiter minder goed (deze combi klikt gewoon niet) maar toch blijft Rath maar zeggen hoe goed ze het doen samen. Heb jij al iets veelbelovends van ze gezien?

Hier ben ik het echt mee eens! Toen ik Edward en T. in Den Bosch zag was het een ontspannen stel die plezier leken te hebben
samen, maar toen ik een filmpje op Youtube zag van MAR, zag T. er gespannen uit en schrok van het publiek, wat hij bij Edward niet deed..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:00

normann_love schreef:
nou,, volgens mij had ik uitgelegd waarom ik een hekel heb!!
eerst even goed lezen dan maar ;)

Ik doe een poging, je hebt een hekel aan iemand die je niet kent, je weet niet hoe hij IRL is, je kent hem niet. Hoe kan je een hekel aan hem hebben? Om wat je in de kranten en online leest? Om hoe de pers hem neer zet? Om wat je leest?
Je kan vinden dat hij Totilas niet goed rijdt of dat hij in dit interview onsympathiek over komt, maar een hekel aan hem hebben vind ik ook kinderachtig. IMO zou je iemand eerst persoonlijk moeten kennen voor je er een hekel aan kan hebben.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:05

Ik hoop dat jouw uitleg over het zinloos hekel hebben aan iemand die je niet kent wel aankomt maar ik gok van niet @Ayasha

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:19

Ik gok ook van niet maar heb 't geprobeerd. :+

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 11:27

Meer kunnen we niet doen, de rest laten we over aan de ouders :+

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 18:04

En wiens idee was dat? Van de fotograaf, toch?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 18:11

Yamcha schreef:
En wiens idee was dat? Van de fotograaf, toch?

Dus je denkt dat Mathias niet toerekenings vatbaar is en geen nee had kunnen zeggen.
En dan zeggen ze dat er hier mensen onaardig over hem denken, dat vind ik wel erg ver gaan hoor.
Ik neem aan dat hij zelf ja of nee had kunnen zeggen of, wacht maar tot ik echt naar de OS ga
(of zo knap ben ik nu ook weer niet zonder kleren) :+ :D

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 18:12

Moderatoropmerking:
Zouden jullie wel ontopic willen blijven?