Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
easygoing schreef:yamcha vind het bewonderingswaardig hoe je elke keer het beste van hem ziet dat tot tegenstelling van zo goed als iedereen. Beetje jammer is wel dat je dan behoorlijk op de persoon speelt.
) Was een intervieuw van Juanma (ruiter van Fuego) wat nou het paard zou zijn die hij het liefst zou willen rijden verleden en nu hij kiest nog steeds voor Totilas 
normann_love schreef:waarom is het nou dom dat je een hekel aan hem hebt???
ik heb een hekel aan hem, hoe hij doet. hoe goed meneertje wel niet van zichzelf denkt terwijl hij nog nooit een goed foutloze proef heeft laten zien en dan zeggen dat hij veel hoger heeft gereden als de ruiters van de OS london!! nou dan liegt hij ook nog en dan heb je ook nog eens behoorlijke lef hoor!!
Vala schreef:normann_love schreef:waarom is het nou dom dat je een hekel aan hem hebt???
ik heb een hekel aan hem, hoe hij doet. hoe goed meneertje wel niet van zichzelf denkt terwijl hij nog nooit een goed foutloze proef heeft laten zien en dan zeggen dat hij veel hoger heeft gereden als de ruiters van de OS london!! nou dan liegt hij ook nog en dan heb je ook nog eens behoorlijke lef hoor!!
Als je niet begrijpt wat er dom en zeer onvolwassen aan is om een hekel te hebben aan iemand die je niet kent, tsja....nog even opgroeien dan maar
antje_vip schreef:maar ShauniBef, hij doet helemaal niks met het talent van het paard, hij doet er juist afbreuk aan. Dat heeft niet met jaloezie te maken maar imo eerder met teleurstelling. Paard goed, ruiter minder goed (deze combi klikt gewoon niet) maar toch blijft Rath maar zeggen hoe goed ze het doen samen. Heb jij al iets veelbelovends van ze gezien?
normann_love schreef:nou,, volgens mij had ik uitgelegd waarom ik een hekel heb!!
eerst even goed lezen dan maar
Yamcha schreef:En wiens idee was dat? Van de fotograaf, toch?