Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amykimmie schreef:Hoogte dacht ik 1.60, breedte weet ik zo niet, maar denk 1.50?
Saffier schreef:Ik ga voor zilver en brons voor Nederland (en hoop heel erg op goud)
Maar bij iedereen vervallen vandaag de strafpunten toch weer? Geluk voor Gerco, jammer voor Marc en Maikel
KNHS schreef:Ook hier geldt dat alle combinaties weer met nul strafpunten beginnen. Ook in deze finale mogen niet meer dan drie combinaties per land van start gaan.
In de tweede ronde gaan de combinaties net als in de eerste ronde in omgekeerde volgorde van het klassement - dat is het klassement na de eerste 2 wedstrijden - van start. In deze tweede ronde van het individueel kampioenschap gaan maximaal twintig combinaties van start.
Loetie84 schreef:Saffier schreef:Ik ga voor zilver en brons voor Nederland (en hoop heel erg op goud)
Maar bij iedereen vervallen vandaag de strafpunten toch weer? Geluk voor Gerco, jammer voor Marc en MaikelKNHS schreef:Ook hier geldt dat alle combinaties weer met nul strafpunten beginnen. Ook in deze finale mogen niet meer dan drie combinaties per land van start gaan.
In de tweede ronde gaan de combinaties net als in de eerste ronde in omgekeerde volgorde van het klassement - dat is het klassement na de eerste 2 wedstrijden - van start. In deze tweede ronde van het individueel kampioenschap gaan maximaal twintig combinaties van start.
Gok dus dat in de tweede ronde de fouten wel blijven staan? Maar vanmiddag begint iedereen dus op 0...
Ik hoop dat Mark het hoogst eindigt. Vind hem het lekkerst om naar te kijken (en niet alleen qua paardrijden)
Eline schreef:Jur gaat inderdaad al wel even mee: http://www.bokt.nl/wiki/Jur_Vrieling , vorige week 43 geworden.