Adelinde Cornelissen 81.68%: "Parzival is gewoon topfit"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

monica42

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 21:32

hoi,
adelinde doe het best goed maar denk eraan het is ook echt haar maatje.
maar ze doet inderdaad veel prikwerk en aan de teugel. |(
jammer voor Parzival. |(
ik vind wel dat ze super kan rijden .

mvg Jolien

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 09:29

ik ben het met veel hier eens,
maar vergeet niet dat de jury eigen belangen nastreeft en de politiek op een OS ook een stem heeft,

bovendien is Adelinde wereldkampioen en dat feit speelt ook mee. Punt is dat UK goud moet halen en de rest is voer voor het publiek.

Anoniem

Re: Adelinde Cornelissen 81.68%: "Parzival is gewoon topfit"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 10:00

Ik vind de UK ook gewoon het beste rijden. Betwijfel of het vriendjespolitiekgedeelte echt zo ver gaat.
Wat wel zo is is natuurlijk het 'namenrijden'. Als je al wereldkampioen bent zullen ze daar misschien wel rekening mee houden.

winnie03

Re: Adelinde Cornelissen 81.68%: "Parzival is gewoon topfit"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:01

Gezien haar normaliter veel vriendelijkere rijstijl heeft ze volgens mij haar handen letterlijk meer dan vol gehad aan Parcival. Ik ben het inderdaad eens met de verklaring dat hij enorm veel spanning had door de omgeving en hele entourage en dat Adelinde, gezien de stress van Parcival en benodigde stanginwerking, een geweldige prestatie heeft neergezet. Daarnaast is er helaas ook vrij weinig wat je nog kunt doen als je met zo'n gespannen krachtpatser de ring betreed. Ik vrees dat het enige wat je dan nog rest alle zeilen bijzetten is en ik kan me voorstellen dat heviger gebruik van de stang dan normaal daar een gevolg van is.

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 20:51

Heb zin in morgen.
Kan niet wachten.

Heeft iemand ook een dressuur paard toevallig gezien gezien waar bij ik dacht dat ie een kunst oog had?
Of ben ik abuis?
Had het idee dat ze hem ook wat meer aan het gerust stellen was.
Het viel mij op toen dat ie op dat matje moest staan,bij die man die in de mondjes kijkt na de proef.
Zo,n rare grote zwarte kijker er klopte iets niet aan dat oog.