Taffje schreef:In het sport overzicht van vandaag staat dat het uitgezonden wordt, ik denk op de stream waar nu hockey is want die uitzending stopt om 11 uur.
Maar de dressuur begint pas om 12 uur.. Uurtje niks te zien op de livestream?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babel schreef:Ook grappig, hier op het werk allemaal mensen die denken dat ze de paardensport ook snappen enkel en alleen omdat ze weten dat Anky een aantal gouden plakken heeft gewonnen in het verleden
Aranel schreef:Taffje schreef:In het sport overzicht van vandaag staat dat het uitgezonden wordt, ik denk op de stream waar nu hockey is want die uitzending stopt om 11 uur.
Maar de dressuur begint pas om 12 uur.. Uurtje niks te zien op de livestream?
Babel schreef:Ook grappig, hier op het werk allemaal mensen die denken dat ze de paardensport ook snappen enkel en alleen omdat ze weten dat Anky een aantal gouden plakken heeft gewonnen in het verleden
RM94 schreef:Ik las trouwens dat Laura het niet eens was met haar punten "haar gevoel was zo goed en normaal krijgt ze ook rond de 80%" ze ging het filmpje kijken. Ik vond dat ze best veel punten had gekregen in verhouding met de andere punten dan dus heh
Babel schreef:Babel schreef:Ook grappig, hier op het werk allemaal mensen die denken dat ze de paardensport ook snappen enkel en alleen omdat ze weten dat Anky een aantal gouden plakken heeft gewonnen in het verleden
Overigens vind ik het wel heel leuk dat mensen mee leven met de paardensport ook al hebben ze er verder niks mee.
Zou de NOS ook eens moeten doen
nils schreef:Zo start Anky volgens mijn collega's dit jaar weer met bonfire en halen we geheid weer goud......