van Grunsven naar 73%, Sjef gisteravond niet goed (+film)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nanne

Re: van Grunsven naar 73%, Sjef gisteravond niet goed (+film)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 21:22

Ik zeg ook niet dat ze zich als sporter overal overheen moet zetten. Ik schreef er expres tot op een zekere hoogte bij. :)

Ik kan wel begrijpen dat mensen een bepaalde angst houden, maar die angst hoeft niet je leven te beheersen.

Bedoel puur te zeggen dat ik de reacties van sommige mensen hier persoonlijk overdreven vind. Is niet bedoelt als aanval op die mensen of als kritiek op Anky. Absoluut niet.

Maar we moeten als mens ook wel in staat zijn om te relativeren.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 21:23

Ze had echt super gereden! :j Jammer dat Sjef ziek was, ziekte komt altijd op momenten dat je het net even niet erbij kan hebben -O-

quintolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 21:56

weet iemand wanneer ze haar special moet rijden? dan wil ik kijken of ik het kan volgen

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:00

Volgens mij is die loting nog niet geweest?

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:04

Heb ook nog niks gelezen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 22:06

Eerst maar eens kijken wie er allemaal naar de Special mogen :) Dat weten we morgen pas.

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:15

Negra_Lover schreef:
Ze had echt super gereden! :j Jammer dat Sjef ziek was, ziekte komt altijd op momenten dat je het net even niet erbij kan hebben -O-

En hij heeft natuurlijk een niet zo prettige voorgeschiedenis in de benen qua ziek zijn.
Daarbij heeft hij het advies opgevolgd van Dhr vd Hoogenband, vader van Pieter en arts ter plaatse van Sjef om niet mee te gaan.
Wie zijn jullie dan om dat te ontkrachten? Hij was er niet en Anky is een toppertje.
Emotioneel stukje van haar, ik had met haar te doen. Niet de eerste keer dat er iets is tijdens een belangrijk evenement.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:15

Anky, zo onspannen als salinero met dit filmpje oogde, zo is dat zo fijn om te zien.

Een relaxede ontspannen salinero, soms wat met zijn staart.

Ben wel erg benieuwd als ze hem weer opzet. Want in eerdere filmpjes vond ik haar geen stille zit hebben, maar hier was ze echt veel en veel stiller.

En dat OOk nog terwijl er prive omstandigheden zijn.
Ik ben geen fan van anky, maar respect krijgt ze hier wel voor

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 22:25

kim2008 schreef:
@ceasario: je acteert zelf ook als "boktdokter" door te suggereren dat het ziek zijn van Sjef met stress van hem te maken heeft. Ik snap niet dat je het nodig vindt om zoveel (negatieve) energie erin te steken om heel bokt te overtuigen dat het allemaal wel mee zal vallen met Sjef. Neem het gewoon voor een gegeven aan dat hij er niet bij was, en ga er vanuit dat het wel ernstig genoeg geweest zal zijn voor onze bondscoach zodat hij er niet was om Anky en Patrick te kunnen begeleiden!! En ook al valt het allemaal (gelukkig) mee zijn conditie is nog steeds niet goed na de operatie en dus is het heel begrijpelijk dat ook een griep voor hem eventueel al zeer belastend is.

Ik ken Sjef verder niet, maar hij lijkt me totaal niet het type om voor iets stoms lichtzinnigs zijn plicht en passie te verzaken.

Diepe buiging voor Anky en haar prestatie. En alle begrip voor haar emoties na haar rit, ongeacht waardoor die precies veroorzaakt werden!!

*edit* net het stukje bij de NOS gezien. Wat een schitterend wijffie is het toch die Anky!! Duidelijk dat de emoties doorbreken bij het praten over dat Sjef er niet bij kon zijn, en later nog eens toen ze aanhaalde dat Sallie het zo goed gedaan had en haar niet had laten zitten...pfff zelf even een brokje wegslikken als verstokte dressuurliefhebber...prachtig haar beleving en emotie

_/-\o_

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 23:42

Ik krijg toch steeds meer respect voor deze vrouw! zoveel druk stress voor de olympische spelen, dan nog je man ziek maar wel een nette resultaat neerzetten! Je groot houden tijdens een intervieuw terwijl ik al snikend en jankend zou zijn weggelopen

respect _/-\o_

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:38

Ik vind ook dat je het netjes heb gedaan en dat ze toch ondanks alles zich groot weet te houden...

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 08:57

Net ook het interviewtje op de radio gehoord. Respect voor Anky hoor, netjes gereden, credit aan Sali gegeven en dan nog "sorry hoor" tegen de interviewer als je in tranen staat omdat je je zorgen maakt om je vent. Wat een lieverd is het, en een topvrouw!

07_Calimero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 10:30

schipper1 schreef:
Wat een topwijf is Anky. Wat een prestatie, ik ben gewoon trots op ´onze´ Anky!! Op safe gereden, een goed begin voor het Nederlands team en Salli op zn 3e Spelen weer een vaste waarde voor het team. Hulde.

En wat een ontzettend respectloze reacties in dit topic. Ga je schamen met je Becelgrapje, echt waar!

Schipper1 je hebt het niet beter kunnen zeggen, bij sommigen ontbreekt het aan empathie.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 18:41

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 19:33

Klopt wel met wat hij zei: Patrick kittel reed vandaag echt,,, wooooww

Heel netjes!!