kim2008 schreef:@ceasario: je acteert zelf ook als "boktdokter" door te suggereren dat het ziek zijn van Sjef met stress van hem te maken heeft. Ik snap niet dat je het nodig vindt om zoveel (negatieve) energie erin te steken om heel bokt te overtuigen dat het allemaal wel mee zal vallen met Sjef. Neem het gewoon voor een gegeven aan dat hij er niet bij was, en ga er vanuit dat het wel ernstig genoeg geweest zal zijn voor onze bondscoach zodat hij er niet was om Anky en Patrick te kunnen begeleiden!! En ook al valt het allemaal (gelukkig) mee zijn conditie is nog steeds niet goed na de operatie en dus is het heel begrijpelijk dat ook een griep voor hem eventueel al zeer belastend is.
Ik ken Sjef verder niet, maar hij lijkt me totaal niet het type om voor iets stoms lichtzinnigs zijn plicht en passie te verzaken.
Diepe buiging voor Anky en haar prestatie. En alle begrip voor haar emoties na haar rit, ongeacht waardoor die precies veroorzaakt werden!!
*edit* net het stukje bij de NOS gezien. Wat een schitterend wijffie is het toch die Anky!! Duidelijk dat de emoties doorbreken bij het praten over dat Sjef er niet bij kon zijn, en later nog eens toen ze aanhaalde dat Sallie het zo goed gedaan had en haar niet had laten zitten...pfff zelf even een brokje wegslikken als verstokte dressuurliefhebber...prachtig haar beleving en emotie