De vlag mag uit Dank u NOS. Fijn dat ze er eindelijk wat mee gaan doen en dit soort dingen gaan uitzenden. Kan me alle smeek emails nog wel herinneren, met als resultaat dat we 1,5 minuut paardensport kregen met anderhalve pirouette en 3 changementen van Totilas
Zeggen ze nu.. Nou volgens mij vinden ze Anky wel bijzonder en laten ze dat wel zien.
Zeg je 'dressuur' bij de NOS, zeggen zij 'Anky'. Dat is echt de enige naam die ze kennen en daarom laten ze haar proef wel zien terwijl de rest ook zeker de moeite waard is (maarja ik ben partijdig natuurlijk )
Rinske
Geplaatst: 02-08-12 10:16
Babel schreef:
Kan me alle smeek emails nog wel herinneren, met als resultaat dat we 1,5 minuut paardensport kregen met anderhalve pirouette en 3 changementen van Totilas
Dat is idd typisch NOS . Volgens mij laten ze daar alleen de sporten zien die Mart Smeets leuk vindt .
Hoop aub niet teveel op de NOS. Die beloven altijd van alles maar komen het bijna nooit na. Ja, een halve proef en dat is het.
Iriscope
Geplaatst: 02-08-12 10:17
Toch is het achterlijk dat ze het niet proberen. Ik denk dat ze verbaasd zouden zijn als ze de kijkcijfers zouden bekijken.
edit; Als ze het dus toch niet uitzenden bedoel ik. Cayenne heeft gelijk (zoals altijd, daarom zit zij ook in London ) NOS is nogal ehm. Veranderlijk, om het politiek correct te zeggen.
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 02-08-12 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt
mdh
Geplaatst: 02-08-12 10:17
Cayenne schreef:
Hoop aub niet teveel op de NOS. Die beloven altijd van alles maar komen het bijna nooit na. Ja, een halve proef en dat is het.
"Dan gaan we nu kijken naar de proef van Anky van Grunsven."
3 passen galop en het afgroeten, dat is het meestal .
MarliesV
Geplaatst: 02-08-12 10:19
Livestream aan en tv aan dus. Hopelijk zend de BBC het wel live uit maar kan er niets van terug vinden. Edit: BBC zend geen paardensport uit vandaag volgens de programmering.
Heb om 14.00 op stal afgesproken, kan ik iig de Nederlanders zien rijden vandaag!
Laatst bijgewerkt door MarliesV op 02-08-12 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt