Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leaxx schreef:Ben in maart op de rainbow ranch geweest. Zo'n prachtig gebied, wat verschrikkelijk dat dat er nu allemaal niet meer is. Gelukkig zijn Reinard en Herbert veilig en de paarden, en de meeste andere dieren hebben het overleefd. Zo triest van de pony's en de hond.....
Ik heb geprobeerd geld over te maken naar de Rainbow Ranch in Spanje, maar kreeg van ING de melding dat het IBAN nummer niet correct zou zijn. Als meer mensen geld willen overmaken, dan kan dat het beste gewoon op de nederlandse bankrekening worden gedaan, die op de website http://www.rainbowranch.nl vermeld staat.
Verder ga ik proberen nog geld in te zamelen op mijn verjaardag binnenkort. Normaal vier ik het nooit, maar dit lijkt me een goede reden om veel mensen bij elkaar te zoeken en een pot voor de ranch op tafel te zetten. RedPassion schreef:Ik heb het geld ook naar de NL rekening overgemaakt, dan komt het ook in Spanje terecht.Verder ga ik proberen nog geld in te zamelen op mijn verjaardag binnenkort. Normaal vier ik het nooit, maar dit lijkt me een goede reden om veel mensen bij elkaar te zoeken en een pot voor de ranch op tafel te zetten.
Lola13 schreef:Jelka, tnx wat fantastisch!
Al bijna 12.000 euro ingezameld en op HvN en in de Telegraaf dus hopelijk komt er nog meer binnen!
Als we met zijn allen helpen is de Rainbow Ranch straks ook voor anderen hopelijk weer de ommekeer in hun leven!
Kev schreef:We hebben onze dansschool benaderd en ze willen graag meewerken. Waarschijnlijk iets van een benefietavond. Iemand vrrder nog ideeen voor tijdens zo'n avond?
Deborah1971 schreef:Een oud collega van mij heeft Anky in ieder geval de oproep doorgetweed (schijf je dat zo?), zij heeft 18.000 volgers, kijken of we daar nog wat op horen......