Anoli schreef:Ja nou en? Je mag iemand het toch wel gunnen om het over 4 jaar nog een keer te proberen?
Als het om een nobody ging qua paard was al dit gezeur er niet eens geweest.
Ik denk dat heel paardenliefhebbend nederland maar eens moet accepteren dat toot+edward verleden tijd is.
Het grappige is dat niet alleen paardenminnend Nederland dat moeilijk accepteert, maar mensen met verstand van zaken over de hele wereld en dus zelfs in Duitsland het moeilijk vinden om te accepteren dat zon unieke combinatie uit elkaar is.

Eerst krijg je het beste paard van de wereld onder je kont geschoven, (lijkt me trouwens niet heel vervelend om op Toot te mogen rijden maar dat even terzijde), is het een klus om een combinatie te worden en om aan alle hoge verwachtingen te voldoen, hijgt zowat heel paardenland in je nek omdat ze toch die geweldige Totilas weer is willen zien en krijg je ook nog is pfeiffer waardoor je niet naar de OS kan.. Ik vind het triest voor die jongen, hoe zou hij zich nu wel niet moeten voelen?
Nou die is denk ik blij dat hij niet naar londen hoeft te vliegen, door allerlei vetchecks en weet ik het wat voor stress allemaal.