Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zuske schreef:Krijg je wel nog meer gelijkheid in wedstrijden, iedereen een jazz!En dan kijken welke ruiter er in welke klasse het best mee om kan gaan.
covergirl schreef:Nojoukus schreef:Ik vraag me af waarom je Jazz wilt klonen, aangezien gebleken is dat dit niet het makkelijkste karakter is!
Dat is zo ongeveer het stomste antwoord wat je hierop geven kunt !
En van een goede heb je er nooit genoeg!
trisca schreef:Ookal haal je cellen uit het beenmerg zodat je stamcellen neemt, zijn die wel al een paar keer gedeeld. Bij een origineel veulen worden de stamcellen uit een zaadcel en een eicel gemaakt en nu maak je van een stamcel een wezen. Hij Dolly (een van de eerste klonen; een schaap) hadden ze de fout gemaakt om de kloon te maken uit een cel die erg vaak vervangen was (dramcel als ik het me goed herriner) maar nu doen ze dat uit stamcellen wat de kans op fouten wel kleiner maakt.
Het voortplanten van een 80 jarige man zou je eigenlijk niet moeten vergelijken met het klonen van een 20 jarige hengst![]()
Het verschil is dat een zaadcel wordt geproduceerd voor de voortplanting en daarna nog een hele selectie doorgaat. Een spermatozoide die de baarmoeder weet te bereiken, de zuurgraad van de vagina aankan en ook nog eens kan doordringen door het "kapsel" van het ei en kan samensmelten is vrijwel zeker een gezonde spermatoziode. Er zullen bij een 80 jarige man waarschijnlijk minder zo ver komen als toen hij 20 was, maar er is een selectie. Die selectie schakel je grotendeels uit door IVF, nog meer door ICSI of IUI en klonen werkt weer heel anders
snoopieee schreef:covergirl schreef:
Ik vraag me af waarom je Jazz wilt klonen, aangezien gebleken is dat dit niet het makkelijkste karakter is!
Dat is zo ongeveer het stomste antwoord wat je hierop geven kunt !
En van een goede heb je er nooit genoeg!