Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xx_Horsiex schreef:Je zegt dat er iemand van het FEI bij moet zijn, dat is iets heel anders dan beweren dat de andere ruiters ook alleen en apart mogen losrijden, ik wil graag voor dat laatste bewijs zien, want als dat zo is, dan is deze hele discussie voor niks natuurlijk.
Jilletje schreef:mooie proef neergezet
hier hebben we lang op moeten wachten maar het resultaat mag er zijn!!!!
MAR had aan het begin niet zo'n nette beenhouding, ik vond ze te ver naar voren steken![]()
maar ach....we hebben allemaal onze foutjes toch!!!!
we kunnen wel gaan zeuren en blablabla maar hij heeft het wel gedaan ondanks het gezeur van de wereld!!!
ik vind het knap en doe het m zeker niet na
BrankaZ schreef:xx_Horsiex schreef:Je zegt dat er iemand van het FEI bij moet zijn, dat is iets heel anders dan beweren dat de andere ruiters ook alleen en apart mogen losrijden, ik wil graag voor dat laatste bewijs zien, want als dat zo is, dan is deze hele discussie voor niks natuurlijk.
Waarom moet Nils_10 dat bewijzen? Jij komt toch ook niet met bewijzen voor jouw stelling dat MAR dat inrijterrein voor zichzelf had?
Misschien gewoon eens accepteren dat MAR ook met Totilas een zeer goede proef kan rijden en stoppen met argumenten zoeken dat daarvoor speciale behandelingen of wat dan ook nodig zijn.
xx_Horsiex schreef:Volgens mij moet je echt wat beter gaan lezen hoor, die eerste zin heb ik net al uitgelegd.
Ik zeg toch nogmaals, dat ik geen reden zoek waarom Matthias wint, de jongen heeft een uitstekende proef neer gezet klaar. Ik zeg alleen maar dat het oneerlijk zou zijn ALS, ja er staat echt ALS, hij en hij ALLEEN, ja er staat echt ALLEEN, hij apart mocht rijden.
Citaat:All training sessions, including pre-competition warm-up, may only be performed in the official training arena while under the supervision of stewards. Use of a training arena outside the official training period, and/or in an unsupervised arena, may at the discretion of the Ground Jury lead to the rider’s disqualification. During competition preparation periods, and the duration of the competition itself, the Chief Steward must be present in the training arena, or be in a position to observe the training arena at events where numerous training arenas are in use. If the Chief Steward is unable to be present himself, it is his responsibility to ensure that a steward with the required experience and knowledge is appointed to supervise the training arena.
sallandval schreef:'Grappig dat het meteen leidt tot speculaties over waarom het zo goed ging. .

studiemiep schreef:nou het duitse commentaar zei wel dat idd 3x per week mag springen en dat het idd goed voor toot was aldus PS. Nou prima toch. Blijkbaar werkt dat klaarkomen wel voor toot...(beetje ontspannen enzo)
Wie weet nemen ze wel een "bok" mee naar Londen..als Tootje daar wel bij vaart zou ik zeggen doen:-)
sex voor de wedstrijd noemen ze dat:-)
sallandval schreef:studiemiep schreef:nou het duitse commentaar zei wel dat idd 3x per week mag springen en dat het idd goed voor toot was aldus PS. Nou prima toch. Blijkbaar werkt dat klaarkomen wel voor toot...(beetje ontspannen enzo)
Wie weet nemen ze wel een "bok" mee naar Londen..als Tootje daar wel bij vaart zou ik zeggen doen:-)
sex voor de wedstrijd noemen ze dat:-)
ach, knappe merries genoeg aanwezig toch?
monica08 schreef:Ik neem aan dat dit geen standaard gewoonte gaat worden voor hen, maar een uitzondering moet kunnen toch? Misschien hebben beide partijen zo weer vertrouwen en kunnen ze deze weg voortzetten
aslo schreef:monica08 schreef:Ik neem aan dat dit geen standaard gewoonte gaat worden voor hen, maar een uitzondering moet kunnen toch? Misschien hebben beide partijen zo weer vertrouwen en kunnen ze deze weg voortzetten
Waarom zou dat moeten kunnen? Zo 1,2, 3 kan ik maar 2 redenen bedenken waarom hij een speciale behandeling heeft genoten.
1. Teveel pers/toeschouwers etc rondom de losrijring waar de anderen ook moesten los rijden. Dan denk ik, tja jammer, maar die anderen hebben net zo goed last van al die aandacht voor een mede combi.
2. Toot is te afgeleid tussen andere paarden vanwege het vele dekken. Zoja, tja jammer dan, kwestie van keuzes maken.
Aranel schreef:Ik vraag steeds of hij nou morgen ook meerijdt maar niemand geeft antwoord, of mijn vraag was te dom om te beantwoorden