Paard dekt politie agent op Ierse paardenmarkt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mindfields

Re: Paard dekt politie agent op Ierse paardenmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 22:33

"Agent krijgt hengst voor z'n harses."

Frisssty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 22:41

Haha Wat ben ik blij dat ik dat nog nooit heb gehad!

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 22:42

Dat noem ik nou een open-minded paard :')

Hopelijk heeft de agent geen schade opgelopen! :(:)

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 22:45

Zo op 't gezicht een grappig filmpje, maar wat zal die agent het benauwd hebben gehad. := Overigens zie ik geen bloed, maar een agent met een heel rood gezicht. Valt niet mee je staande te houden met zo'n enorm zwaar dier op je rug. Dan zou mijn hoofd ook op een tomaatje lijken.

Gelukkig is het goed afgelopen.

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 23:06

goh,.die heeft het beroep:"bereden politie" wel heel letterlijk opgevat :D

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 23:10

mackkwek schreef:
goh,.die heeft het beroep:"bereden politie" wel heel letterlijk opgevat :D

hahaha :')

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 23:15

Ffortuna schreef:
Ik snap niet dat jullie hier serieus om gaan lachen. Je zal maar zo´n kut paard op je nek hebben hangen, lekker gevaarlijk. Ik had ´m een stuk harder aangepakt.

Hm volgens mij is het toch een behoorlijk l*llig paard. :j

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 05:42

Gewoon een levensgevaarlijke situatie met een onopgevoede kutknol. Iedereen die dit hilarisch vindt, kan beter postzegels gaan verzamelen, want die snapt geen moer van hoe gevaarlijk paarden, en zeker hengsten, kunnen zijn in verkeerde handen!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 07:00

jaaaa, laten we alle grappige opmerkingen bloedserieus gaan nemen en lekker zuur op elkaar gaan inhakken , gezellig :roll:

het is gewoon grappig, want deze situatie is gewoon gedeeltelijk ontstaan door niet goed nadenken en opletten door de rspca agenten , er is niemand echt gewond geraakt en de situatie werd opgelost, dus ja, ik zie er de grap wel van in .

aan de andere kant is het idd een nare situatie die heel vervelend had af kunnen lopen, maar om nu gelijk te gaan zeuren en mekkeren dat mensen maar postzegels moeten gaan verzamelen etc ...
geloof me, een hengst van mij doet dit niet, want die krijgt de kans niet, die is halverwege het omhoog komen al naar volgende week vrijdag geschopt als ie het überhaupt al in zijn hoofd haalt om er over na te gaan denken

jammer dat je tegenwoordig nergens meer grapjes over kan maken zonder direct een groep mensen op de barricades te hebben die lekker aan het oordelen en veroordelen slaan ..
normen en waarden en gevoel voor humor variëren en zijn heel persoonlijk. dat iemand andere humor heeft dan jij zegt niets over de kennis en kunde van een persoon.

xxmariska97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 07:21

Sonja_vR schreef:
jaaaa, laten we alle grappige opmerkingen bloedserieus gaan nemen en lekker zuur op elkaar gaan inhakken , gezellig :roll:

het is gewoon grappig, want deze situatie is gewoon gedeeltelijk ontstaan door niet goed nadenken en opletten door de rspca agenten , er is niemand echt gewond geraakt en de situatie werd opgelost, dus ja, ik zie er de grap wel van in .

aan de andere kant is het idd een nare situatie die heel vervelend had af kunnen lopen, maar om nu gelijk te gaan zeuren en mekkeren dat mensen maar postzegels moeten gaan verzamelen etc ...
geloof me, een hengst van mij doet dit niet, want die krijgt de kans niet, die is halverwege het omhoog komen al naar volgende week vrijdag geschopt als ie het überhaupt al in zijn hoofd haalt om er over na te gaan denken

jammer dat je tegenwoordig nergens meer grapjes over kan maken zonder direct een groep mensen op de barricades te hebben die lekker aan het oordelen en veroordelen slaan ..
normen en waarden en gevoel voor humor variëren en zijn heel persoonlijk. dat iemand andere humor heeft dan jij zegt niets over de kennis en kunde van een persoon.

Hier ben ik het mee eens :j

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 07:44

Dat heeft niks met zuur inhakken te maken.
Maar idd, wat de een hilarisch vindt, vindt de ander levensgevaarlijk.
Gelukkig heb ik verstand genoeg om dit niet grappig te vinden.

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 07:49

Hahaha de bereden politie! /3

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 08:26

Loeser schreef:
Hahaha de bereden politie! /3

Zo had ik hem nog niet eens gezien _O-
Maar kom op paard kan er toch niks aan doen dat hij hengst is, z'n hormonen opspelen en hij geen merrie mag dekken?
Ballen eraf zou ik zeggen.. :=
Ik vind afstraffen gewoon niet helemaal eerlijk, tuurlijk doe je het wel op zo'n moment, maar voor in het vervolg voorkom het liever.
Ik vind het al zeker niet op z'n plek om hem een kutknol te noemen.

Eeffjjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 08:36

hihaa schreef:
Maartje1990 schreef:
Hoe weet je nu of dat bloed is? z'n gezicht kan gewoon heel erg rood zijn, en op de grond ja ik zie wat roods liggen, maar dat is volgens mij gewoon een rode jas of touw oid.

Heb effe op groot scherm gekeken en is inderdaad touw. Echter lijkt mij zijn gezicht wel geraakt, meestal houd een hengst niet zijn tandjes braaf op elkaar. Maargoed, hoe dan ook, ik vind dit filmpje dus absoluut niet ok. Snap niet dat mensen dit grappig vinden. Maar dat is mijn mening.

Ik dacht juist dattie er paars uit zag omdattie zo'n enorm gewicht heeft moeten dragen. Vind het niet op bloed lijken, anders zou daar ook wel wat over verteld zijn hoor...

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 08:45

Wij hadden een shetlanderruintje (ex-dekhengst), die dit soort grappen uithaalde, op het moment dat wij een nieuwe merrie kregen, die altijd zeer hengstig is.
Dan kreeg ie er wel even flink van langs, maar dat hielp weinig, interesseerde hem niet zo.
Even het onderste lint van de wei dicht doen, en hop je had hem op je rug, en beet dan ondertussen in je achterhoofd. (althans poging tot, je hoorde hem smakken).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 09:26

Danique_G schreef:
Doanique schreef:
Vind het wel raar wat die jongen doet, die geeft dat paard gelijk een klap in z'n gezicht!

Nou.... Ik zou ook geen knol op mijn rug willen... :P

Het was na dat ie op die rug stond. Paard stond al een tijdje rustig stil en toen pats.

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 09:33

hahahaha geweldig. _/-\o_
arme politieagent :=

Mistral_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:31

haha geweldig! gelukkig heeft de politieagent niks

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:33

Waar kan ik foto's vinden?? Via google kan ik ze niet vinden. En filmpje afspelen kan niet op stage. Maaar ben errug benieuwd naar hoe dit eruit ziet :D

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:37

lekker, zulke goed opgevoede hengsten. Je zal met hem vast geen problemen hebben hem op het fantoom te krijgen, die bespringt alles als die zin heeft :P Voor de agent alleen wat minder. Als we het hebben over psychisch letsel: aangerand door een paard, zie daar maar eens een therapeut voor te vinden :')

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:41

s6801881 schreef:
lekker, zulke goed opgevoede hengsten. Je zal met hem vast geen problemen hebben hem op het fantoom te krijgen, die bespringt alles als die zin heeft :P Voor de agent alleen wat minder. Als we het hebben over psychisch letsel: aangerand door een paard, zie daar maar eens een therapeut voor te vinden :')

Nouja... hij is nog net niet verkracht gelukkig... _O-

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 10:55

Billy schreef:
Dat heeft niks met zuur inhakken te maken.
Maar idd, wat de een hilarisch vindt, vindt de ander levensgevaarlijk.
Gelukkig heb ik verstand genoeg om dit niet grappig te vinden.

Gelukkig hebben andere mensen verstand genoeg om het én gevaarlijk te vinden, maar ook de humor er van in te zien ;) . Wat zou het leven zwaar zijn zonder humor :) . Dat iemand hierom lacht betekent niet dat hij geen verstand heeft.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:03

Humor zie ik er ook niet echt van in. Dit had dodelijk kunnen zijn, ben het voor het eerst in mijn leven eens met Billy. En kan me heel goed voorstellen dat dit traumatisch is. Voor iemand die met paarden werkt is het al "serieus schrikken"... Deze agent heeft waarschijnlijk weinig of niks met paarden.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:42

vraag me af of mensen het ook allemaal zo grappig vonden als het een willekeurige omstander betrof, en dus geen agent :?

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-12 11:45

Haha ik moest ook wel even lachen toen ik de foto zag..