Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Overigens zie ik geen bloed, maar een agent met een heel rood gezicht. Valt niet mee je staande te houden met zo'n enorm zwaar dier op je rug. Dan zou mijn hoofd ook op een tomaatje lijken.
Sonja_vR schreef:jaaaa, laten we alle grappige opmerkingen bloedserieus gaan nemen en lekker zuur op elkaar gaan inhakken , gezellig![]()
het is gewoon grappig, want deze situatie is gewoon gedeeltelijk ontstaan door niet goed nadenken en opletten door de rspca agenten , er is niemand echt gewond geraakt en de situatie werd opgelost, dus ja, ik zie er de grap wel van in .
aan de andere kant is het idd een nare situatie die heel vervelend had af kunnen lopen, maar om nu gelijk te gaan zeuren en mekkeren dat mensen maar postzegels moeten gaan verzamelen etc ...
geloof me, een hengst van mij doet dit niet, want die krijgt de kans niet, die is halverwege het omhoog komen al naar volgende week vrijdag geschopt als ie het überhaupt al in zijn hoofd haalt om er over na te gaan denken
jammer dat je tegenwoordig nergens meer grapjes over kan maken zonder direct een groep mensen op de barricades te hebben die lekker aan het oordelen en veroordelen slaan ..
normen en waarden en gevoel voor humor variëren en zijn heel persoonlijk. dat iemand andere humor heeft dan jij zegt niets over de kennis en kunde van een persoon.
Loeser schreef:Hahaha de bereden politie!

hihaa schreef:Maartje1990 schreef:Hoe weet je nu of dat bloed is? z'n gezicht kan gewoon heel erg rood zijn, en op de grond ja ik zie wat roods liggen, maar dat is volgens mij gewoon een rode jas of touw oid.
Heb effe op groot scherm gekeken en is inderdaad touw. Echter lijkt mij zijn gezicht wel geraakt, meestal houd een hengst niet zijn tandjes braaf op elkaar. Maargoed, hoe dan ook, ik vind dit filmpje dus absoluut niet ok. Snap niet dat mensen dit grappig vinden. Maar dat is mijn mening.
Voor de agent alleen wat minder. Als we het hebben over psychisch letsel: aangerand door een paard, zie daar maar eens een therapeut voor te vinden
s6801881 schreef:lekker, zulke goed opgevoede hengsten. Je zal met hem vast geen problemen hebben hem op het fantoom te krijgen, die bespringt alles als die zin heeftVoor de agent alleen wat minder. Als we het hebben over psychisch letsel: aangerand door een paard, zie daar maar eens een therapeut voor te vinden
Billy schreef:Dat heeft niks met zuur inhakken te maken.
Maar idd, wat de een hilarisch vindt, vindt de ander levensgevaarlijk.
Gelukkig heb ik verstand genoeg om dit niet grappig te vinden.
. Wat zou het leven zwaar zijn zonder humor
. Dat iemand hierom lacht betekent niet dat hij geen verstand heeft.